
کد خبر:۸۱۷۶۴۳
با شعار تمرین زندگی؛
۲۷ شرکت خلاق محصولات خود را در پنجمین نمایشگاه اسباببازی عرضه کردند
در پنجمین نمایشگاه ترویجی اسباببازی ۲۷ شرکت خلاق با حمایت معاونت علمی، محصولات و طرحهای بازی محور خود را عرضه کردند.
به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت چند نهاد و سازمان از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ در مرکز آفرینشهای فرهنگی هنری کانون برگزار شد.
در این نمایشگاه ۲۷ شرکت خلاق با حمایت ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محصولات و طرحهای بازی محور خود را در پنجمین نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی عرضه کردند.
گفتنی است، مسئولین و فعالین حوزه بازی و فناوریهای نرم از سازمانها و نهادهای مختلف، با هدف «علمی و تدوینی بودن فعالیتهای بازیمحور» از این نمایشگاه بازدید کردند.
نمایشگاه تخصصی اسباببازی ایرانی، نمایشگاه ترویجی بازی و اسباببازی، نمایشگاه عروسکهای طراحان ایرانی، نشستها و کارگاههای مرتبط با حوزه بازی و اسباببازی و انتخاب برترینهای اسباببازی از جمله بخشهای مختلف این رویداد بود. همچنین، «آموزش و پژوهش در صنعت اسباببازی»، «صنایع خلاق فرهنگی بازیهای بوم ساخت»، «آثار روانشناختی و تربیتی بازی و اسباببازی» عنوان برخی نشستهای تخصصی بود که در حاشیه این رویداد برگزار شد.
«کارگاه آموزشی برندسازی، بازاریابی و فنون فروش موفق صنعت اسباببازی» و «کارگاه آموزشی شخصیتسازی در بازی و اسباببازی» نیز از جمله دیگر رویدادهای جنبی نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی بود.
گفتنی است، مسئولین و فعالین حوزه بازی و فناوریهای نرم از سازمانها و نهادهای مختلف، با هدف «علمی و تدوینی بودن فعالیتهای بازیمحور» از این نمایشگاه بازدید کردند.
نمایشگاه تخصصی اسباببازی ایرانی، نمایشگاه ترویجی بازی و اسباببازی، نمایشگاه عروسکهای طراحان ایرانی، نشستها و کارگاههای مرتبط با حوزه بازی و اسباببازی و انتخاب برترینهای اسباببازی از جمله بخشهای مختلف این رویداد بود. همچنین، «آموزش و پژوهش در صنعت اسباببازی»، «صنایع خلاق فرهنگی بازیهای بوم ساخت»، «آثار روانشناختی و تربیتی بازی و اسباببازی» عنوان برخی نشستهای تخصصی بود که در حاشیه این رویداد برگزار شد.
«کارگاه آموزشی برندسازی، بازاریابی و فنون فروش موفق صنعت اسباببازی» و «کارگاه آموزشی شخصیتسازی در بازی و اسباببازی» نیز از جمله دیگر رویدادهای جنبی نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی بود.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.