پیشگویی خاخام یهودی از روی تورات / نابودی اسرائیل توسط ایران در سال ۲۰۲۰ حتمی است
یک خاخام اسراییلی با انتشار یک ویدئوی ۵ دقیقه‌ای مدعی شده از روی کد‌های کتاب مقدس یهودیان (تورات) به این پیشگویی رسیده که ایران امسال به اسراییل حمله خواهد کرد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
الان سال ۲۰۲۰ هست و نه تنها ایران اسرائیل رو نابود نکرده بلکه فعلا شایعه شده اسرائیل برخی نقاط ایران رو بمب باران کرده و با توجه به شناهتی که من از ایران دارم بعید میدونم در حال حاضر بخواد وارد جنگ مستقیم با اسرائیل بشه. پس نتیجه میگیریم این شخص اشتباه کرده و تخیلات خودش رو در قالب برخی حروف به تورات نسبت داده و در ضمن این رمز نگاری ها و کد گذاری ها در هیچ کتابی فکر نمیکنم درست باشه احتمالا فکر کردن جنگ الکترونیکه و با کد دادن میخوان هک کنن ببینن چخبره.
اصلا چه دلیلی داره تاریخ نابودی اسرائیل رو کسی بدونه؟؟؟
از طرفی برخی از نخبه ها از متون قرآن مجید کشف کردند که قراره سال ۲۰۲۲ اسرائیل نابود شه و با توجه به این که هر دو کتاب تورات و قرآن مجید رو خداوند یکتا نازل فرموده چرا باید دو تاریخ متفاوت رو در دو کتاب بیان فرموده باشند با اینکه علم همه چیز برای خدا روشن است و تاریخ دقیق هر چیز را میداند و تردید ندارد. و امکان ندارد در یکی حقیقت و در دیگری غیر حقیقت را بیان کرده باشد چون منزه است. در نتیجه این کد ها نیز یک نوع حدسیات است که قول و تضمینی بلا شک در درستی یا نا درستی انها وجود ندارد به این ترتیب نمیتوان با اطمینان از چیزی صحبت کرد و این مسائل کد ریاضی و.‌‌.. رو به کلی فراموش کنید.
در قران مجید نیز آمده: در قرآن سخن خدا به سادگی ذکر شده تا برای همه قابل فهم باشد؛ پس ریاضی و کد های پیچیده رو بزور در هر چیزی دخیل نکنید چه بسا همه میدونیم که ریاضی و سایر علوم مثل اون هرکدام برای حل یک مسئله از مادیات درست شده مثلا ریاضی برای مهندسی به انسان کمک میکند. بنابراین دلیلی برای دخیل کردن همچین علمی در قرآن وجود ندارد بلکه انقدر بی ربط به نظر میاد که مثل این میمونه که بخوای با کمک قاشق که برای غذا خوردنه، سیاره جدید کشف کنی.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
درسته خود آمریکا اسرائیل رو نابود میکنه تو سال 2022 احتمالا بایدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
یه سری دروغ ها برای مردم باب شده و جا افتاده همه میگن ایران اسرائیل رو نابود میکنه در حالیکه تو پیشگویی پیامبر ما اومده که اسرائیل توسط یه کشور ابر قدرت نابود میشه که حرف اول رو اون تو دنیا میزنه احتمالا خود آمریکا اسرائیل رو نابود میکنه
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
شاید 2020 شروع درگیری ها و 2022 خاتمه و نابودی باشه...هوم؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار