بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از راه اندازی سامانه پاسخگویی به سوالات مردم در زمینه کرونا خبر داد.
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون جهادی منتظران مصلح (عج) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصمیم دارد در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود به عنوان بسیج دانشجویی یکی از بزرگترین دانشگاههای علوم پزشکی کشور، برای افزایش آگاهی عمومی جامعه درباره ویروس کرونا و راههای پیشگیری از آن، با همکاری بنیاد برکت، یک سامانه تلفنی برای پاسخگویی به سوالات ملت شریف ایران ایجاد کند.
اولویت با دانشجویان ترم ۴ به بالای رشتههای پزشکی و پرستاری و بهداشت میباشد که دارای روابط عمومی قوی هستند و میتوانند روزانه ۱/۵ الی ۲ ساعت زمان به این کار اختصاص دهند.
لازم به ذکر است، جلسه توجیهی برای آموزش به داوطلبان محترم ساکن تهران به صورت حضوری و سایر داوطلبان ساکن شهرستانهای دیگر به صورت مجازی برگزار خواهد شد و آموزشهای تکمیلی به افراد متقاضی داده خواهد شد.
ارائه خدمات کارشناسان به صورت غیر حضوری بوده و لازم به حضور شخص افراد در مرکز مدیریتی نمیباشد.
افرادی که تمایل به همکاری به عنوان کارشناس برای پاسخگویی به سوالات مردم را دارند، نام و نام خانوادگی، رشتهی تحصیلی و شماره تماس خود را به آیدی @JahadiMosleh ارسال نمایند.