
نحوه درخواست غیرحضوری تشکیل پرونده شهرسازی و صدور پروانه ساختمانی
معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران نحوه درخواست غیرحضوری تشکیل پرونده شهرسازی و صدور پروانه ساختمانی را اعلام کرد.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با توجه به شیوع ویروس کرونا موضوع انجام اقدامات غیر حضور در همه نهادها و سازمانها از اهمیت بالایی برخوردار شده است.
در زیر اینفوگرافیکی از نحوه تشکیل پرونده شهرسازی و صدور پروانه ساختمانی میبینید.
ورود به سامانه تهران من
ثبت نام و ایجاد حساب کاربری
مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر
مراجعه به پنل خدمات شهرسازی در سامانه تهران من ورود اطلاعات و دسترسی به سایت urban.tehran.ir
انتخاب کارتابل حساب شهروندی
درخواست شهروندی (برای ثبت درخواست به منظور دریافت انواع پروانه ساختمانی و گواهی ساختمانی)
وارد نمودن اطلاعات ملکی (کد شناسایی ملک و تایید جانمایی ملک روی نقشه)
تعیین و ثبت انواع درخواست (پروانه ساختمانی و گواهی پایان کار ساختمانی)
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.