معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از راهاندازی سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور به عنوان سالمترین و سریعترین راه جهت پیگیری تقاضای ارباب رجوع در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، حسن علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور ضمن معرفی سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور به عنوان سالمترین و سریعترین راه جهت پیگیری تقاضای ارباب رجوع در دانشگاه پیام نور اظهار داشت: همکاران، دانشجویان و ارباب رجوع میتوانند به راحتی و در سریعترین زمان ممکن بدون صرف هزینه ضمن ثبت درخواست خود در سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور با دریافت شماره پیگیری و شماره نامه از طریق پیامک میتوانند آن را پیگیری نمایند.
علیزاده افزود: در راستای سیاستهای ابلاغی ستاد ملی پیشگیری از #کرونا_ویروس و به منظور مقابله هرچه بیشتر با گسترش این بیماری از تاریخ ۹۸/۱۲/۱۰، کارمندان (عضو علمی و اداری)، دانشجویان و ارباب رجوع جهت انجام امور اداری خود میتوانند درخواستهای خود را از طریق پیشخوان خدمت به آدرس http://pishkhan.pnu.ac.ir ارسال نموده و از همان طریق میتوانند نتایج آن را دریافت نمایند.
وی ضمن برشمردن مزایا و قابلیتهای سامانه پیشخوان خدمت دانشگاه پیام نور گفت: این سامانه با هدف حذف و یا به حداقل رساندن عملیات پرهزینه ارسال نسخه کاغذی به سازمان مراجعه حضوری ارباب رجوع برای ارسال و پیگیری نامه/ حذف عملیات اسکن و ثبت نامه در سیستم مکاتبات اداری و همچنین امکان نظارت کامل برفرآیند ثبت نامه، براساس دسترسیهای متنوع کاربران دبیرخانه دانست.
عضو هیات رئیسه دانشگاه پیام نور ارسال پیامک به ارباب رجوع در صورت تغییر وضعیت پیگرد نامههای دریافتی و امکان ورود به سامانها از طریق شماره همراه و مشاهده وضعیت نامههای ارسالی برای ارباب رجوع را از دیگر شاخصهای این سامانه معرفی کرد.
علیزاده در پایان تصریح کرد: جهت استفاده از این سامانه نیاز است از مرورگرهای Internet Explorer نسخه ۱۱، Firefox از نسخه ۵۲ به بعد، Chrome از نسخه ۴۹ به بعد، Safari نسخه ۱۱ به بعد، Opera از نسخه ۵۰ به بعد و Edge از نسخه ۱۶به بعد برای نمایش بهینه استفاده نمائید. در صورتی که نسخه مرورگر پایینتر از موارد ذکر شده باشد ممکن در استفاده از برخی امکانات این سامانه مشکلاتی رخ دهد.