
کد خبر:۸۳۳۸۵۳
تفاوت قیمت مرغ در فروشگاههای مجازی و حضوری
با شیوع کرونا و افزایش تقاضا برای خرید غیرحضوری، قیمت برخی کالاها از جمله مرغ در فروشگاههای مجازی و فیزیکی متفاوت شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو درحالی که تولید و عرضه مرغ در روزهای اخیر به شدت بالا است و شرکت پشتیبانی امور دام به منظور حمایت از تولید کنندگان، خرید حمایتی این محصول به قیمت مصوب و بالاتر از نرخ بازار را آغاز کرده است، این محصول به قیمتهای بالایی در فروشگاههایی مجازی به فروش میرسد.
از نکات جالب توجه آن است که با وجود فروش مرغ در بازار آنلاین و فروشگاههای فضای مجازی با قیمت بالاتر، این محصولات به سرعت خریداری و موجودی آنها به اتمام میرسد؛ بنابراین گزارش، به دلیل شیوع بیماری کرونا و توصیه به مردم برای حضور در منزل، کسب و کار فروشگاههای مجازی در کشور به شدت رونق گرفته، اما ظرفیت خدمت رسانی آنها به مردم محدود است و پاسخگوی تقاضای موجود نیست.
از نکات جالب توجه آن است که با وجود فروش مرغ در بازار آنلاین و فروشگاههای فضای مجازی با قیمت بالاتر، این محصولات به سرعت خریداری و موجودی آنها به اتمام میرسد؛ بنابراین گزارش، به دلیل شیوع بیماری کرونا و توصیه به مردم برای حضور در منزل، کسب و کار فروشگاههای مجازی در کشور به شدت رونق گرفته، اما ظرفیت خدمت رسانی آنها به مردم محدود است و پاسخگوی تقاضای موجود نیست.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.