به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان و همچنین ارتباطات درونسازمانی، از مهمترین عناصر تاثیرگزار بر موفقیت و شکست یک کسبوکار است. به دلیل اهمیتی که پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان برای سازمانها دارد، تکنولوژی روزبهروز به سمت راهکارهای جدیدتری برای سهولت در برقراری ارتباط پیش میرود. یکی از این راهکارها دفاتر کار مجازی است.
دفتر کار مجازی سرویسی است که به کسبوکارها و افراد این امکان را میدهد تا با پرداخت اشتراک ماهیانه یا خرید بسته از امکاناتی مانند شماره تلفن سازمانی، منشی تلفنی و ... برخوردار شوند. این امکانات باعث میشوند تا کسبوکار بدون نیاز به اجاره یک محل فیزیکی، شماره ثابت داشته باشد و اعتبار بیشتری کسب کند. همچنین این سرویس به کسبوکارهای کوچک و استارتاپها این امکان را میدهد تا به صورت دورکار با افراد همکاری کنند و در صورت نیاز به راحتی جابجا شوند.
همانطور که گفتیم، دفتر کار مجازی به هر کسبوکاری یک سرشماره سازمانی میدهد تا بتوانند با مشتریان خود در ارتباط بوده و همچنین اطلاعات شخصی آنها محفوظ بماند. اما این سرویس محدودیتهایی نیز دارد. برای مثال هزینههای تماس با سرویس تلفن دفاتر کار مجازی اغلب چند برابر سرویسهای تلفن ثابت است و افراد مالکیت سرشماره خود را نیز نخواهند داشت و در نتیجه با بزرگتر شدن سازمان سرشماره خود را از دست خواهند داد. بعلاوه هزینه دایورت روی خط موبایل و هزینههای دیگری که بابت تلفن گویا ، همزمانی و دیگر امکانات دریافت میشود میتواند هزینه کسبوکارهای کوچک را به تدریج افزایش دهد.
به دلیل همین محدودیتها، در کشورهای پیشرفته راهکاری جدید به نام تلفن ثابت ابری مورد استقبال قرار گرفته است. تلفنهای ابری به دلیل عدم نیاز به سرور و تجهیزات کلیه امکانات دفتر کار مجازی را با هزینهای پایین تر در اختیار سازمانها قرار میدهند. این سرویسها به راحتی بر روی اپلیکیشن موبایل و پنل وب قابل استفاده است و در نتیجه نیازی به دایورت تماسها نیست. در ضمن کلیه امکانات نظیر ضبط تماسها، تلفن گویا، صف تماس، گزارشگیری و ... نیز به رایگان در اختیار کسبوکارها و مشترکین قرار میگیرد.
در همین راستا شرکت رسپینا برای اولین بار در ایران راهکار نکسفون پرو را که یک تلفن مبتنی بر ابر است، ارائه نموده است. به دلیل ابری بودن این سرویس، به هیچ سرور و تجهیزات فیزیکی در سمت مشترک نیازی نیست و از طریق پنل وب یا اپلیکیشن نکسفون، به راحتی میتوان تماسها را مدیریت نمود و به آنها پاسخ داد. برخلاف سرویس دفتر کار مجازی، مالکیت خط ثابت سازمانی نکسفون دائمی است و همیشه به نام آن برند شناخته خواهد شد.
استفاده از سرویس تلفن ابری نکسفون، علاوه بر اعتباربخشی به کسبوکارها، به افرادی که به صورت فریلنس یا دورکار فعالیت میکنند نیز این امکان را میدهد که تلفن ثابت مختص خود را داشته باشند و اعتبار بالاتری به کسبوکار خود دهند. همچنین به دلیل ابری بودن این سرویس و عدم نیاز به خرید تجهیزات و استخدام نیروی متخصص برای راهاندازی و نگهداری آن و تعرفههای مکالمه بسیار پایین آن (مکالمه رایگان بین خطوط نکسفون)، هزینههای ارتباطی کسبوکار تا ۷۰% کاهش مییابد.
از مهمترین ویژگیهای نکسفون، قابلیت سیستم پاسخگویی خودکار (IVR) است. با استفاده از تلفن گویا میتوان فهرست اتوماتیک برای پاسخگویی خودکار به مشتریان ایجاد کرد و با هدایت درست آنها به بخش مربوطه، علاوه بر تسهیل در پاسخگویی، رضایت آنها را نیز نسبت به خدمات خود جلب کرد. همچنین امکان ارسال و دریافت فکس آنلاین، تعریف صف و گروه تماس، ایجاد محدودیت روی تماس افراد و ... از جمله امکانات سرویس نکسفون است که همگی در یک پنل تحت وب دردسترس است.
به علاوه سرویس ابری نکسفون پرو بسیار مقیاسپذیر بوده و در هر زمان میتوان با توجه به تعداد کارمندان، تعداد داخلیها را کاهش یا افزایش داد. تعداد تماسهای همزمان در این سرویس نامحدود بوده و با یک سرشماره میتوان تماسهای متعددی را یک زمان دریافت کرد و در صف قرار داد.
همانطور که گفتیم بسیاری از کسبوکارهای امروزی، از نیروی دورکار (فریلنسر) برای پیشبرد اهداف سازمان خود استفاده میکنند. با استفاده از این سرویس ابری نکسفون، افراد میتوانند با استفاده از تلفن همراه خود، با سرشماره سازمانی تماسهای خود را برقرار کنند. سیستم نکسفون بهگونهای است که تماسهای کاری کاملا از تماسهای شخصی جدا میشود و اطلاعات شخصی فرد از مشتریان محفوظ میماند.
ویژگیهای تلفن ثابت ابری نکسفون پرو بهطور خلاصه عبارتند از:
برای کسب اطلاعات بیشتر از سرویس نکسفون پرو و تعرفه آن، فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.