کد خبر:۸۸۷۴۵۵
رخشانی مهر: خدمات حضوری برق در پایان آذر حذف میشود
معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: خدمات حضوری برق در پایان آذرماه امسال حذف شده و خدمات به شکل غیرحضوری ارائه میشود و خدمات لازم بوسیله درگاههای سامانه برق انجام میشود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «غلامعلی رخشانی مهر» افزود: خدمات غیر حضوری برق بوسیله درگاههای سامانه برق ایران، اپلیکیشن برق من، پایگاههای اطلاع رسانی شرکتهای توزیع برق، سامانه تلفنی ۱۵۲۱، دفاتر آی. سی. تی روستایی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه میشوند.
وی اضافه کرد: حدود ۴۰ خدمت از منظر فروش انرژی برق و خدمات پس از فروش آن که پیشتر حضوری به مشترکان ارائه میشد، اکنون به شیوه غیر حضوری عرضه شده و با پایان یافتن آذرماه دیگر این خدمات حضوری ارایه نمیشود و مشترکان برای دریافت آنها باید از روشهای پیش گفته استفاده کنند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: اکنون حدود ۹۰درصد این خدمات در تهران بزرگ به شیوه غیر حضوری عرضه میشوند که تا پایان آذرماه این روند در کل کشور اجرایی خواهد شد.
رخشانی مهر گفت: لینک خدمات غیر حضوری برق برای ۳۶ میلیون مشترک صنعت برق ارسال شده و مشترکان میتوانند با مراجعه به آن و فعال سازی، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه شماره تماس ۱۲۱ اکنون در برخی استانها فعال است و نسبت به ارائه خدمات غیر حضوری اقدام میکند، خاطرنشان ساخت: بزودی همه عرضه کنندگان برنامههای نرم افزاری میتوانند لینک خدمات غیرحضوری برق را ارائه دهند.
گفتنی است پیشتر «غلامعلی رخشانی مهر» گفته بود: زیرساخت ارائه همه خدمات برق در شرکتهای توزیع به صورت غیرحضوری فراهم شده است.
به گفته معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، تصمیم این است که به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، حداقل ۹۵ درصد از خدمات در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، از فصل زمستان امسال، به شکل غیرحضوری ارائه شود.
وی اضافه کرد: حدود ۴۰ خدمت از منظر فروش انرژی برق و خدمات پس از فروش آن که پیشتر حضوری به مشترکان ارائه میشد، اکنون به شیوه غیر حضوری عرضه شده و با پایان یافتن آذرماه دیگر این خدمات حضوری ارایه نمیشود و مشترکان برای دریافت آنها باید از روشهای پیش گفته استفاده کنند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: اکنون حدود ۹۰درصد این خدمات در تهران بزرگ به شیوه غیر حضوری عرضه میشوند که تا پایان آذرماه این روند در کل کشور اجرایی خواهد شد.
رخشانی مهر گفت: لینک خدمات غیر حضوری برق برای ۳۶ میلیون مشترک صنعت برق ارسال شده و مشترکان میتوانند با مراجعه به آن و فعال سازی، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه شماره تماس ۱۲۱ اکنون در برخی استانها فعال است و نسبت به ارائه خدمات غیر حضوری اقدام میکند، خاطرنشان ساخت: بزودی همه عرضه کنندگان برنامههای نرم افزاری میتوانند لینک خدمات غیرحضوری برق را ارائه دهند.
گفتنی است پیشتر «غلامعلی رخشانی مهر» گفته بود: زیرساخت ارائه همه خدمات برق در شرکتهای توزیع به صورت غیرحضوری فراهم شده است.
به گفته معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، تصمیم این است که به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، حداقل ۹۵ درصد از خدمات در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، از فصل زمستان امسال، به شکل غیرحضوری ارائه شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.