به طور متوسط، در این ۲۹ کشور، بیش از نیمی از افراد (۵۳درصد) موافقند که آموزش عالی به صورت حضوری ارزش هزینه کردن را دارد و بیش از یک سوم آنها (۳۶درصد) با این موضوع مخالفند.
چین (۸۱درصد)، سوئد (۷۸درصد)، عربستان صعودی (۶۹درصد)، هند (۶۸درصد)، هلند (۶۴درصد)، مالزی (۶۳درصد)، سنگاپور (۶۲درصد) و آلمان (۶۱درصد) بیش از سایر کشورها موافق بودند که آموزش حضوری ارزش هزینه کردن را دارد.
در حالی که در شیلی (۵۹درصد)، ایتالیا (۵۷درصد)، روسیه (۵۱درصد)، برزیل (۵۱درصد) و کره جنوبی (۵۱درصد)، بیش از نیمی از بزگسالان معتقدند آموزش حضوری ارزش هزینه کردن را ندارد.
در سطح جهان، افراد بزگسال که در بازه سنی ۵۰-۷۴ سال (۵۵درصد) هستند و بیشترشان تحصیلات دانشگاهی دارند (۵۹ درصد) بیشتر معتقدند که آموزش عالی به صورت حضوری در کشورشان، ارزش هزینه کردن را دارد.