کد خبر:۹۰۱۱۵۸

تیمچه مارکت؛ گزینه‌ای متفاوت برای خرید اینترنتی

این روزها گسترش کرونا باعث شده خرده فروشی‌های اینترنتی بیش از همیشه مورد توجه مردم قرار بگیرند.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، این روزها گسترش کرونا باعث شده خرده فروشی‌های اینترنتی بیش از همیشه مورد توجه مردم قرار بگیرند. به جز خوراکی و بعضی کالاهای خاص بیشتر مردم ترجیح می‌دهند تا آنجا که می‌توانند خریدهای خود را به شکل اینترنتی انجام دهند. به این شکل هم تنوع جنس بهتری را پیش روی خود می‌بینند، هم از تخفیف‌های فصل و غیر فصلی این فروشگاه‌های بهره‌مند می‌شوند.

این استقبال باعث ظهور فروشگاه‌های اینترنتی کوچک و بزرگی شده است. از فروشگاه بزرگی که با تبلیغاتی چند صد میلیاردی قصد دارد به غول جدید بازار تبدیل شود تا فروشگاه کوچکی در یک شهر کوچک که قصد دارد اجناسش را نقاط مختلف کشور بفروشد. این تنوع هرچند باعث گسترش انتخاب‌های مشتری‌ها شده است، اما انتخاب یک گزینه مناسب را دشوار کرده است. در این وضعیت چطور باید یک فروشگاه اینترنتی خوب را شناخت؟

امنیت و اعتبار

پیش از همه چیز امنیت و اعتبار یک فروشگاه اینترنتی مهم است. با توجه به گسترش بازار خرید اینترنتی به جز کلاهبرداری فروشگاه‌هایی هم وجود دارند که کیفت خدمات مناسبی ندارند. فروشگاهی که مجوزهای لازم را نداشته باشد اصلاً نباید مورد توجه شما قرار بگیرد.

تنوع کالا

یک فروشگاه اینترنتی خوب به تنوع کالا نیاز دارد. در فروشگاه‌های بزرگ این تنوع شامل انواع مختلف کالا می‌شود. یعنی شما باید بتوانید از موبایل تا شومیز را در لیست فروشگاه پیدا کنید. در فروشگاه‌های کوچک و تخصصی هم شما باید در حوزه مورد نظر فروشگاه با تنوع مواجه باشید.

قیمت مناسب

هیچ ارزانی‌ای بی‌علت نیست ولی هر گرانی‌ای هم توجیه‌پذیر نیست! هر‌کس گران‌بفروشد الزاما جنس بهتری به شما نمی‌دهد. علت گرانی یا ارزانی را جست‌وجو کنید. حتما قیمت‌ها را مقایسه کنید و بعد خرید کنید.

تیمچه مارکت؛ گزینه‌ای متفاوت برای خرید اینترنتی

پشتیبانی مناسب

پشتیبانی مناسب شما پاسخگویی در هنگام خرید و پشتیبانی بعد از خرید است. از راهنمایی درباره یک کالای خاص تا پشتیبانی بازگشت کالا همه‌وهمه شامل پشتیبانی مناسب، آنلاین و پاسخگو است.

تیمچه مارکت فروشگاهی است که تمام این ویژگی‌ها را دارد و به گفته مدیرانش قصد دارد تجربه‌ای جدید را برای خریدارانش رقم بزند. تیمچه مارکت تمام مجوزهای لازم را دارد و شما با یک جست‌وجوی ساده می‌توانید از امنیت آن اطمینان حاص کنید. در کنار این به علت فروشندگان خاص این فروشگاه شما با تنوع خوبی از کالاها نیز مواجه هستید.

سامیار مظاهری، مدیر تیمچه مارکت درباره ایده اصلی شکل‌گیری این فروشگاه می‌گوید: ما فهمیدیم که بخشی از فروشندگان بازار تهران مایل به مشارکت در فضای فروش اینترنتی هستند، ولی امکانات، وقت و تجربه آن را ندارند. هدف اصلی ما این است که بتوانیم بستری را مهیا و سرویسی را ارائه کنیم که فروشندگان بازار وارد آن شوند و بتوانند فروش اینترنتی بدون دغدغه را تجربه کنند. ما برای تحقق این هدف، بخشی از نیروهای خود را به ارائه خدمات مستقیم و جزئی به فروشندگان اختصاص دادیم.

تیمچه مارکت؛ گزینه‌ای متفاوت برای خرید اینترنتی

بستری که مدیر تیمچه مارکت از آن سخن می‌گوید در نهایت باعث شده تا قیمت‌های این فروشگاه قیمت‌هایی مناسب باشد و بتواند مشتری‌ها را به خود جذب کند.

ویژگی دیگر تیمچه مارکت پشتیبانی قوی آن است. مظاهری در این باره می‌گوید: ما سعی کردیم پشتیبانی و سرویس‌دهی قوی و خوبی داشته باشیم و تا اینجا بازخورد بسیار مناسبی داشتیم. حتی می‌شود گفت مشتری حس بهتری نسبت به کالایی که دریافت کرده داشته است. یعنی این‌طور نبود که چیزی ببیند و چیز دیگری بخرد و کیفیت پایین‌تری را تجربه کند. مثلاً این‌طور نبوده است که مشتری شلوار جین یا پالتویی بخرد و با کالایی متفاوت رو به رو شود.

ویژگی دیگر تیمچه مارکت تلاش مهیا کردن بستر B2B است که به فروشندگان غیر تهران اجازه می‌دهد به صورت عمده محصولات خود را از قلب بازار تهران بخرند و وقت و هزینه خود را صرف حضور در تهران نکنند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار