به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، طبق آمارهای به دست آمده، حدودا 90% افراد که صاحب گوشی موبایل هستند پیامک های دریافتی شان را در یک بازه زمانی کوتاه می خوانند. به همین دلیل است که افراد مختلفی در زمینه های مختلف از آن استفاده می کنند. پنل های پیامکی می توانند به معرفی یک برند، یک محصول و یا نوعی خدمات به افراد بیشتر کمک کند. همچنین می تواند اعلان های فوری و یا ضروری را به مخاطبان شما ارائه کند. یکی از بهترین ویژگی های پنل های پیامکی این است که آن ها می توانند آن چنان سود عظیمی برای کسب و کار شما به دست بیاورند که در مقابل هزینه هایش، اصلا به چشم نمی آید. اما باید بدانید که پنل های پیامکی در صورتی می توانند برای شما نفع داشته باشند که از آن ها به روش درستی استفاده کنید. البته باید بدانید که ارسال پیام هایی با محتوای نه چندان مفید و همین طور در مواقع نامناسب، می تواند به برند و کسب و کار شما صدمه بزند.
با وجود این که بسیاری از افراد تصور می کنند که ارسال پیامک های تبلیغاتی بسیار قدیمی شده است و برای انجام بازاریابی و تبلیغات بهتر حتما باید از روش های جدید پیام رسانی و از شبکه های مجازی استفاده کنند، باید بدانید که بسیاری از افرادی که از تلفن های همراه استفاده می کنند همیشه تلفنشان در دسترس بوده و تمامی پیامک های دریافتی خود را باز می کنند. همچنین ارسال پیام های کوتاه انبوه تبلیغاتی، هزینه بسیار کمتری نسبت به ارسال پیام ها در شبکه های مجازی خواهد داشت. علاوه بر تمام این ها یک نکته دیگر که باید به آن توجه کنید، این است که تمامی جمعیت روی زمین دارای گوشی های هوشمند و دسترسی به وای فای نیستند و به همین دلیل است که اشخاص زیادی نیز هستند که قادر به دریافت پیام های شما در شبکه های مجازی نیستند اما هر شخصی که صاحب تلفن همراه باشد می تواند پیام های کوتاه را دریافت کرده و آن ها را بخواند. البته اگر امکان استفاده از پنل اس ام اس و همین طور شبکه های مجازی را به صورت همزمان دارید، بهتر است از هر دو آن ها استفاده کنید.
یکی از عواملی که می تواند پیامک های شما را به یک پیامک هدفمند و همین طور ارزشمند تبدیل کند، نام بردن از برند خودتان و همین طور ارائه اطلاعات درباره آن ها است. این کار باعث می شود تا افراد با کسب و کار شما بیشتر آشنا شوند و بتوانند به شما اعتماد کنند. بهتر است که علاوه بر برند خودتان، محصولات و خدماتی که ارائه می کنید را هم تعریف کنید تا مخاطبانتان بهتر بفهمند که شما می توانید چه کارهایی برایشان انجام دهید.
یک روش خوب برای بالاتر بردن میزان فروش که تعداد زیادی از برندها از آن استفاده می کنند، ارائه پیشنهادات ویژه است. معمولا مخاطبان از پیشنهادات ویژه استقبال می کنند و حتی ممکن است که با این روش بتوانید علاوه برا مشتری های پیشین خود، مشتری های جدیدی نیز به دست بیاورید.
در سال های اخیر با توجه به رایج تر شدن پیامک های تبلیغاتی، شرکت های ارائه دهنده این نوع از خدمات تصمیم به ارتقای پنل های خود دادند. یکی از ویژگی های فوق العاده پنل های پیامکی، امکان دسته بندی مخاطبان بر اساس معیارهایی مانند جنسیت، محل، سن و ... است. تصور کنید که شما تنها محصولاتتان در یک منطقه خاص به فروش می رسانید؛ در این صورت بهتر است که تنها به شماره تلفن هایی که صاحبانشان در آن منطقه هستند پیامک های خود را ارسال کنید. با این کار احتمال جذب مشتری بسیار بالاتر می رود.
همان طور که شاید خودتان هم بدانید، اکثریت مردم هیچ گونه علاقه ای به خواندن پیام های تبلیغاتی طولانی و گاها کلافه کننده ندارند. یکی از مزایای پیامک ها محدودیت آن ها است. تمامی پیامک ها محدود به 160 حرف هستند و همین امر، از طولانی تر شدن و بیهوده شدن پیامک های شما جلوگیری کرده و باعث می شود تا مخاطبان تمایل بیشتری به خواندن پیامک های شما نشان بدهند.
مدیانا اس ام اس
شرکت مدیانا اس ام اس، یک مجموعه متعهد و با سابقه در حوزه ارتباطات و به خصوص در زمینه ارائه پنل های پیامک انبوه است. از دیگر خدمات مجموعه مدیانا می توان به ارسال پیام های صوتی تبلیغاتی اشاره کرد که یک شیوه خلاقانه و موثر نوین در بازاریابی است. مدتی است که این مجموعه موفق با استفاده از ارائه پنل نمایندگی موفق به ایجاد اشتغال شده و امکان استفاده از خدمات خود را به افراد بسیاری در سراسر کشور داده است. لازم به ذکر است که تمامی خدمات مجموعه مدیانا به صورت تضمینی بوده و در صورت عدم رضایت، شما می توانید تا سی روز پس از پرداخت هزینه، وجه خود را پس بگیرید.