به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از سینمادیلی، سرانجام یک سال بعد از اتفاقات مختلفی که برای فیلم «شنای پروانه» در اکران سینماها افتاد، این فیلم نمایشش را در اکران آنلاین آغاز کرد و در ۲۴ ساعت اول به فروش یک میلیارد تومان و مخاطب بیش از سی هزار نفر در دو سامانه رسید.
این آمار فیلم محمد کارت را در رده یکی از موفقترین فیلمهای اکران آنلاین قرار میدهد و میتواند شروع دوبارهایی برای اکرانهای آنلاین باشد که سال گذشته چندان مورد استقبال فیلمهای پرمخاطب قرار نگرفت و مخاطب بالای فیلم محمد کارت میتواند دیگر فیلمها را هم به سمت اکران آنلاین جذب کند.