کد خبر:۹۳۴۴۴۷

«انتخابات» صاحب «رادیو» اختصاصی شد

رادیو انتخابات از امروز ۲۶ اردیبهشت روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵ و از ساعت ۷ صبح آغاز به کار کرد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رادیو انتخابات با مدیرت رضا کوچک زاده از امروز ۲۶ اردیبهشت فعالیت خود را آغاز کرد. رادیو انتخابات هم اکنون روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵ و همچنین سایت ایران صدا قابل دریافت است و از امروز ۷ صبح به صورت رسمی برنامه‌های آن آغاز شده است.

رضا کوچک زاده مدیر رادیو انتخابات پیش از این درباره رویکرد این شبکه رادیویی که به طور موقت و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ راه اندازی شده است بیان کرده بود: پوشش تمامی رویداد‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی (در برخی شهرها) و مجلس خبرگان رهبری از جمله ماموریت‌های رادیو انتخابات است.

کوچک زاده همچنین درباره پرداختن به برنامه‌های نامزد‌های ریاست جمهوری گفته بود: در قالب‌های گوناگون برنامه سازی مسائل مختلف در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و همچنین نگاه ویژه برنامه‌های رادیو انتخابات به مباحث اقتصادی که بخش زیادی از آحاد ملت برای حل آن به این انتخابات چشم دوختند هم مورد توجه ویژه خواهد بود لذا تشریح برنامه‌های ارائه شده در بستر انتخابات ۱۴۰۰ و معرفی کارنامه کاندیدا‌های ریاست جمهوری از جمله کار‌های مهم در رادیو انتخابات است.

رادیو انتخابات از سه بخش خبری در ساعت‌های ۹ صبح ۳ عصر و هشت شب تشکیل شده است و اولین بخش جدی این شبکه رادیویی با تهیه کنندگی عباس پیری و گویندگی حمید عبیری شروع به کار کرد.

اگرچه که مدیر رادیو انتخابات از برنامه‌های مناظره محور هم خبر داده است، اما هنوز مشخص نیست که تا چه حد نامزد‌ها یا نمایندگان آن‌ها می‌توانند در این شبکه به مناظره بپردازند. با این حال با توجه به اینکه رادیو انتخابات شبکه‌ای تخصصی برای پرداخت به مباحث انتخاباتی است می‌تواند ظرفیت ویژه‌ای برای مناظره‌های نامزد‌های ریاست جمهوری نیز باشد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار