آخرین اخبار:
کد خبر:۹۴۲۱۳۷

سامانه رسیدگی به شکایات دانشگاه علمی کاربردی راه‌اندازی شد

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: سامانه مدیریت درخواست‌ها و رسیدگی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی راه‌اندازی شد.

سامانه رسیدگی به شکایات دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سیداحمدرضا پیش بین از آغاز به کار سامانه مدیریت درخواست‌ها و رسیدگی به شکایات این دانشگاه خبر داد.

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: این سامانه در راستای ارتقای حقوق شهروندی و اجرای دولت الکترونیک و افزایش سرعت پاسخگویی به شکایات، روان‌سازی امور اداری، ارتقای سطح شفافیت و امکان رهگیری و رصد دقیق شکایات و دریافت گزارش سو مدیریت‌ها یا موارد نقض حقوق شهروندی، فعال‌سازی شد.

لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری کلیه درخواست‌ها و شکایات در دانشگاه جامع علمی کاربردی فقط از طریق سامانه مذکور به آدرس https://ticket.uast.ac.ir قابل دریافت بوده و با توجه به لینک شدن این سامانه با سامانه اتوماسیون اداری وزارت علوم و قابلیت پیگیری برخط شکایات و گزارش‌ها و بالاخص با توجه به شرایط کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و منع آمد و شد در ادارات، از پذیرش شکایات و اعلام تخلف و موارد نقض حقوق شهروندی و تخلفات پژوهشی و علمی به صورت فیزیکی و کاغذی امتناع نموده و موارد فوق صرفاً از طریق سامانه مذکور قابل دریافت و پیگیری خواهد بود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار