به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام از پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در سال تحصیلی جدید، در سه مرحله به صورت الکترونیکی و حضوری انجام میگیرد. ثبتنام الکترونیکی از روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه شروع شده است و ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ به اتمام خواهد رسید.
در مرحله ثبتنام الکترونیکی (مرحله اول) لازم است پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکمیل کرده و مدارک لازم برای ثبت نام را بارگذاری و در پایان گواهی پذیرش غیرحضوری (گزارش ۵۲۶۰) را چاپ کنند.
در مرحله دوم بررسی مدارک بارگذاری شده توسط کارشناسان مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه انجام و تایید مدارک بارگذاری شده حداکثر تا ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۰ در سیستم گلستان ثبت خواهد شد. در این مرحله دانشجویان باید نسبت به اخذ گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی (گزارش ۲۵۲۵) از سیستم گلستان اقدام کنند. این گواهی به منزله رفع نواقص مدارک ثبتنامی است و باید تا زمان مراجعه به دانشکده برای پذیرش حضوری نزد دانشجو محفوظ بماند.
مراجعه حضوری مرحله سوم است که دانشجویان باید با در دست داشتن گواهی پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه، شخصاً (مراجعه حضوری شخص دانشجو الزامی است) جهت مطابقت و کنترل مدارک ثبت نامی و کنترل نهایی مدارک و دریافت کارت دانشجویی به دانشکده محل تحصیل مراجعه کنند (زمان مراجعه حضوری پس از عادی شدن شرایط بحران بیماری کرونا اعلام خواهد شد).
قابل ذکر است مدارک بارگذاری شده توسط دانشجو، حداکثر تا روز یک شنبه ۲۸ شهریورماه جاری باید توسط این مدیریت در سیستم گلستان بررسی و تأیید شده باشد؛ بنابراین لازم است پذیرفته شدگان به طور مستمر وضعیت تأیید مدارک خود را در سامانه ثبت نام (سیستم گلستان)، کنترل و نواقص احتمالی را برطرف کنند. در صورت عدم رسیدگی دانشجویان به رفع نواقص در سیستم گلستان، امکان انتخاب واحد برای پذیرفته شدگان فراهم نخواهد شد.
هزینه ثبتنام
کلیه پذیرفتهشدگان ملزم به پرداخت مبلغ ۳۵۰ هزار ریال (سیصد و پنجاه هزار ریال) بابت خدمات ثبت نام در مرحله ثبتنام الکترونیکی هستند.
بدیهی است بارگذاری مدارک و پرداخت هزینه ثبتنام و ورود اطلاعات به تنهایی به منزله پذیرش دانشجو نخواهد بود و انتخاب واحد پذیرفته شدگان پس از اخذ گواهی پذیرش غیرحضوری (گزارش شماره ۵۲۶۰) و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی (گزارش ۲۵۲۵) از سیستم گلستان امکانپذیر خواهد بود.
به دلیل شرایط خاص پاندمی کرونا ثبتنام ترم اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت موقت بوده و پس از بررسی نهایی مدارک توسط مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه پذیرش نهایی مدارک الکترونیکی انجام، امکان انتخاب واحد فراهم و در نهایت با کنترل فیزیکی مدارک پس از خروج از شرایط بحران بیماری کرونا، ثبتنام قطعی خواهد شد.