علی کشاورز، مسئول رسانه و فضای مجازی مدیریت جهادی بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با خبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری اقدامات رسانهای گروههای جهادی، خدمات گسترده و خوب این گروهها را باید هنرمندانه منعکس کنیم تا برای عامهی مردم باور پذیر باشد.
کشاورز ادامه داد: یکی از مشکلات ما نبود عمق نگاه است. یعنی گاهی اوقات فعالیتهای خوبی در گروههای جهادی صورت میگیرد، اما آن کسی که کاری انجام میدهد، نمیداند چه کار بزرگی انجام داده و آن کار بصورت گسترده در فضای مجازی رسانهای نمیشود.
مسئول رسانه و فضای مجازی مدیریت جهادی بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: نداشتن حجم و سرعت در کار یکی دیگر از ضعفهایی هست که مانع از بازتاب هنرمندانه کارهای جهادی میشود. نداشتن سوژه از دیگر ضعفهای برخی از گروههای جهادی است. چرخه سوژه، حجم سرعت، هنر، تکنیک و عمق نگاه چرخه معیوبی بوده که متاسفانه ریل گذاری نشده تا تولیدات رسانهای به نحو احسن صورت بگیرد.
وی خاطر نشان کرد: به حول قوه الهی بحث رسانهای کردن اخبار گروههای جهادی را هر چه دقیقتر و پر محتوا و با روحیه جهادی ادامه خواهیم داد تا بازتاب فعالیت گروههای جهادی در فضای مجازی پر رنگتر و بصورت هنرمندانه منعکس و دیده شود.
کشاورز افزود: آن جهادگری که بدون هیچ چشم داشتی وقتی در یک محیطی حاضر میشود در کویر، در کوهستان، در نقاط دور از دسترس، در میان مردم محروم مشغول کار میشود، آن جهادگر سفیر کار و تلاش و خدمت است، فوائد این کار بزرگ فراوان است و باید این جریان عظیم را حفظ کنیم.
این فعال دانشجویی بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۷ گروه جهادی در سطح استان در حال فعالیت هستند که عمده فعالیتهای این گروههای جهادی در زمینههای فرهنگی، عمرانی، سلامت، اقتصاد، آموزشی، کشاورزی و دامپروری است که فعالیتهای بسیار خوبی در این زمینهها صورت گرفته است.