به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال ازخیلی زمان پیش به عنوان زیرمجموعهای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار گرفته است.
طراحی وب سایت اینتن با تکیه بر تجربیات کارشناسان خود در حوزه طراحی سایت ، بازاریابی اینترنتی ، دیجیتال مارکتینگ بهترین کمپین های دیجیتال مارکتینگ را در اختیار مشتریان قرار میدهد.
دیجیتال مارکتینگ ، شامل یکسری ابزار و روش ها است که برای رسیدن به اهداف بازاریابی از آنها استفاده می کنند سایت HubSpot که از سایتهای معتبر در حوزه بازاریابی دیجیتال و استراتژی محتوا محسوب میشود. بازاریابی دیجیتال را به عنوان چتر مفهومی معرفی کرده است.
بهتر است که بجای تعریف برای دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم ، همه ی روش ها و ابزارهای آنها را بشناسیم و به عنوان دیجیتال مارکتینگ قرار دهیم
مفهوم یکتای در دیجیتال مارکتینگ وجود ندارد، اما تعاریف زیر ر ا می توان یک مفهوم قابل قبولی برای دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفت.
دیجیتال مارکتینگ یکسری ابزار و روش های است که برای اینکه محصولات و خدمات را در فضای دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل..) به مخاطبان ارائه کنیم، آنها را مورد استفاده قرار می دهیم.
دیجیتال مارکتینگ، شامل یکسری ابزار و روش ها است که برای رسیدن به اهداف بازاریابی از آنها استفاده می کنند.
.
نمونه های از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را در زیر برای شما معرفی کرده ایم. این موارد عبارتنداز: