به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، ۵/ ۳۸ درصد پاسخگویان، بیننده ویژه برنامههای افطار شبکههای سیما بوده اند.
از میان ویژه برنامههای افطار شبکههای سیما، برنامه «زندگی پس از زندگی» از شبکه چهار با ۹/ ۲۷ درصد، پربینندهتر از سایر برنامههای ویژه افطار سیما بوده است.
مرکز تحقیقات رسانه ملی همچنین در این نظرسنجی میزان مخاطبان ویژه برنامههای سحر سیما را بررسی کرد.
بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، «ویژه برنامه سحر» از شبکههای استانی با ۸/ ۱۲ درصد بیشترین مخاطب را داشته اند.
همچنین از میان برنامههای ویژه ماه مبارک رمضان، ویژه برنامههای شبهای قدر با ۳/ ۵۱ درصد بیشترین مخاطب را داشته اند.
پس از ویژه برنامههای شبهای قدر، «برنامههای ترتیل خوانی قرآن کریم» با ۸/ ۳۴ درصد، برنامههای «مناجات خوانی» با ۵/ ۳۳ درصد و «سخنرانیهای مذهبی» با ۲/ ۳۲ درصد بیشترین مخاطب را داشته اند.