کد خبر:۱۰۱۰۸۳۸

«زندگی پس از زندگی» برنامه پربیننده افطار شد

«زندگی پس از زندگی» با حدود ۲۸ درصد مخاطب برنامه پربیننده افطار شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، ۵/ ۳۸ درصد پاسخگویان، بیننده ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های سیما بوده اند.

از میان ویژه برنامه‌های افطار شبکه‌های سیما، برنامه «زندگی پس از زندگی» از شبکه چهار با ۹/ ۲۷ درصد، پربیننده‌تر از سایر برنامه‌های ویژه افطار سیما بوده است.

مرکز تحقیقات رسانه ملی همچنین در این نظرسنجی میزان مخاطبان ویژه برنامه‌های سحر سیما را بررسی کرد.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، «ویژه برنامه سحر» از شبکه‌های استانی با ۸/ ۱۲ درصد بیشترین مخاطب را داشته اند.

همچنین از میان برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های شب‌های قدر با ۳/ ۵۱ درصد بیشترین مخاطب را داشته اند.

پس از ویژه برنامه‌های شب‌های قدر، «برنامه‌های ترتیل خوانی قرآن کریم» با ۸/ ۳۴ درصد، برنامه‌های «مناجات خوانی» با ۵/ ۳۳ درصد و «سخنرانی‌های مذهبی» با ۲/ ۳۲ درصد بیشترین مخاطب را داشته اند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار