کد خبر:۱۱۳۴۳۰۲

بازی‌های رومیزی «بچه‌زرنگ» از راه رسید/ نوروز خانوادگی بازی کنید

بازی‌های رومیزی «بچه‌زرنگ» به زودی برای عرضه نوروزی وارد بازار می‌شوند.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، کاراکتر‌های انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» از ابتدای اکران در قالب‌های مختلفی همچون نوشت افزار در بازار عرضه شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند و در ادامه تکمیل زنجیره شخصیت‌پردازی این انیمیشن (مرچندایزینگ) بازی‌های رومیزی «بچه‌زرنگ» نیز بعد از ۵ ماه از آغاز نمایش این اثر سینمایی، رونمایی شدند.

تا کنون پنج بازی رومیزی برای این انیمیشن سینمایی طراحی شده که به مناسبت عید نوروز از سه بازی رونمایی شده و توسط شرکت بازیتا، وارد بازار می‌شوند. این بازی‌ها متناسب مخاطبان ۶ سال به بالاست و به نوعی طراحی شده‌اند که بتوان به صورت خانوادگی آن‌ها را بازی کرد.

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در سخنان کوتاهی درباره طراحی این بازی‌ها بیان کرد: سینمای کودک و نوجوان به عنوان یک سینمای استراتژیک، در دوره جدید مورد اهتمام ویژه کانون به عنوان متولی کودک و نوجوان کشور است و ما معتقدیم پویانمایی یا همان انیمیشن که موثرترین رسانه برای مخاطب کودک و نوجوان محسوب می‌شود، باید بار عمده این ژانر را در سینما به دوش بکشد.

وی در پایان بیان کرد: ما با تولید و عرضه پیوست‌های مختلف برای فیلم بچه‌زرنگ، مثل بازی‌هایی که رونمایی شدند، تلاش می‌کنیم تا موضوع استمرار ارتباط مخاطب با قهرمان خلق شده و تحقق اهداف کانون در حوزه اثرگذاری بر مخاطب را به عنوان گام‌های بعد از ساخت یک انیمیشن سینمایی، به درستی برداریم.

بازی تیزبین، بازی دست چین و بازی ذره بین، سه بازی هستند که با پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری استودیو گروه هنرپویا، توسط شرکت بازیتا طراحی شده‌اند و فرایند عرضه گسترده آن‌ها در فروشگاه‌های کتاب و اسباب بازی، پس از این رونمایی آغاز خواهد شد.

اکران انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» درحالی با گذشت پنج ماه از شروع اکران در سینما‌های کشور همچنان ادامه دارد که تاکنون بیش از یک میلیون و ۹۰۰هزار نفر در سینما‌های کشور به تماشای آن نشسته‌اند و این استقبال فروش بیش از ۶۲ میلیارد تومانی را برای این فیلم رقم زده است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار