آخرین اخبار:
کد خبر:۱۱۳۳۹۳۳

«بچه زرنگ» به جمع باشگاه ۶۰ میلیاردی‌های سینمای ایران پیوست

تهیه‌کننده پویانمایی «بچه زرنگ» گفت: این پویانمایی، تنها فیلم غیرطنز سینمای ایران است که توانسته در جمع باشگاه ۶۰ میلیاردی‌های سینمای ایران قرار گیرد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حامد جعفری تهیه‌کننده فیلم سینمایی پویانمایی «بچه زرنگ» در گفتگو با خبرنگار کیهان به موضوع فروش ۶۲ میلیارد تومانی پویانمایی «بچه زرنگ» پرداخت و افزود: این اتفاق در کمتر از ۲۰ هفته افتاده و یک اتفاق مهم در تاریخ سینمای ایران محسوب می‌شود، چرا که فیلم سینمایی «بچه زرنگ» تنها فیلم غیرطنز سینمای ایران است که به این میزان فروش دست پیدا کرده و توانسته است در جمع باشگاه ۶۰ میلیاردی‌های سینمای ایران قرار گیرد.

این تهیه‌کننده تلویزیون خاطرنشان کرد: هنوز هم بعد از گذشت ۲۰ هفته از اکران پویانمایی «بچه زرنگ» شاهد فروش هفتگی قابل قبول و قابل ملاحظه این پویانمایی در سراسر ایران هستیم.

جعفری همچنین خاطرنشان کرد: تازمانی که کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها از پویانمایی «بچه زرنگ» استقبال کنند، این فیلم سینمایی روی پرده سینما‌ها خواهد بود تا همه بچه‌های ایران آن را تماشا کنند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی پویانمایی «بچه زرنگ» با بیان اینکه در حال حاضر این پویانمایی به سومین فیلم پرمخاطب سال ۱۴۰۲ تبدیل شده و نزدیک به دو میلیون مخاطب داشته و در جمع فیلم‌های طنز صدر جدول اکران قرار گرفته است یادآور شد و گفت: استقبال چشمگیر مردم و مخاطبان از فیلم سینمایی پویانمایی «بچه زرنگ»، یک اعتماد به نفس و جسارت را به سینماگران و فیلمسازان حوزه کودک بخشید و ثابت کرد که می‌توان با ساخت فیلم کودک، حتی با فیلم‌های طنز هم رقابت کرد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار