به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ صبح روز جمعه به تاریخ ۱۸ اسفند ماه جاری در شهرستانهای اعلام شده برگزار خواهد شد.
فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز و دَرب های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَرب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
کارت شرکت در آزمون از امروز سهشنبه ۱۵ اسفند ماه جاری برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاعرسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاعرسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامهای (نام، نامخانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبتنامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
بدیهی است، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمیشود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبتنام اقدام نماید.
همچنین این امکان برای داوطلبانی فراهم میباشد که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود نمودهاند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.
با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامهای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامهای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵ و ۶ (نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کدملی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری نمایید.
چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۶ و ۱۷ (سهمیه ۵ درصد ایثارگران، سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، وضعیت تاهل / تعداد فرزند، اشتغال تمام وقت (مشمول تبصره ۲ ماده واحد ۸۳) (تخفیف سنی)، دارای سوابق فعالیتهای آموزشی و تربیتی، تاریخ فارغ التحصیلی، معدل) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد لازم است برای اصلاح موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۸ اسفند منحصراً به درگاه اطلاعرسانی این سازمان به نشانی: (www.sanjesh.org) قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در روز پنجشنبه به تاریخ ۱۷ اسفند صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
برای اطلاع آندسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» اطلاعیه ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان میشوند، شهرستان های محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) است و آدرس و محل تشکیل واحد رفع نقص کارت شرکت در آزمون هر شهرستان در جدول شماره ۲ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) مشخص شده است.