کد خبر:۱۱۸۴۳۴۶
مهدی مقیمنژاد در نشست «عکاسی مستند هنری» مطرح کرد؛
عکاس در «عکاسی مستند هنری» مداخله حداکثری دارد
مهدی مقیمنژاد در نشست تخصصی «عکاسی مستند هنری» به تحولات عکاسی مستند پرداخت و گفت: امروز وقتی درباره هنر صحبت میشود، عملا صحبت درباره ساختارهای نمایشگاهی است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ادامه سلسله نشستهای تخصصی «۴۱_ ۲۰» چهل و یکمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران، نشست «عکاسی مستند هنری» با حضور مهدی مقیمنژاد شامگاه جمعه ۲۷ مهر در سالن شماره ۱۲ پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
مهدی مقیمزاده استاد این نشست به تشریح وضعیت عکاسی مستند هنری پرداخت و آثار عکاسان شاخص دنیا را با شرکتکنندگان در این کارگاه مرور کرد.
این مدرس عکاسی تغییر و تحولات عکاسی مستند را حیرتانگیز خواند و گفت: امروز وقتی درباره آرت صحبت میکنیم، عملا صحبت درباره ساختارهای نمایشگاهی است و بخش آرت به هنر معاصر خیلی نزدیک است.
او با تاکید براینکه شاهد مداخله حداکثری عکاس در تمام صحنه عکس هستیم، افزود: این اتفاق گاهی با ذهنیت عکاس و یا به دلیل آرشیوی که او در اختیار دارد، صورت میگیرد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.