به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تردز، بهعنوان یکی از جدیدترین پلتفرمهای متا، در مدتی کوتاه توانسته جایگاه قابلتوجهی بین کاربران پیدا کند. این موفقیت با استقبال اولیه کاربران و ویژگیهای نوآورانه همراه بوده است.
طبق گزارش «TheVerge» در هفتههای اخیر، رشد تردز توجه بسیاری را جلب کرده است، بهویژه در مقایسه با رقیبی مانند Bluesky. درحالیکه آمار بلواسکای نشان میدهد این پلتفرم درمجموع کمی بیش از ۲۵ میلیون کاربر دارد، زاکربرگ اعلام کرده تردز بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. این اعداد و ارقام مقایسه مستقیمی نیستند، اما نشان میدهند تردز توانسته کاربران بیشتری جذب کند.
علاوهبراین، محبوبیت تردز با استراتژیهای هدفمند متا برای توسعه قابلیتهای پلتفرم روزبهروز افزایش مییابد.
یکی از دلایل موفقیت تردز افزودن ویژگیهای جدید و کاربردی است. این پلتفرم امکان ایجاد فیدهای سفارشی و مجموعههایی از حسابهای کاربری برای دنبالکردن را فراهم کرده است. این تغییرات تجربه کاربری را بهبود بخشیده و کاربران بیشتری جذب کرده است. همچنین متا ویژگی انتخاب فید پیشفرض را آزمایش میکند. این تغییر بسیاری از کاربران را راضی خواهد کرد؛ زیرا به آنها امکان میدهد محتوای دلخواه خود را در اولویت قرار دهند.
اگرچه رشد این پلتفرم امیدوارکننده است، تردز بهزودی با چالشی جدید مواجه میشود. متا برنامه دارد از اوایل سال آینده تبلیغات را به این پلتفرم اضافه کند. این تصمیم ممکن است برخی کاربران را ناامید کند، اما فرصتی بزرگ برای درآمدزایی فراهم خواهد کرد.