آخرین اخبار:
کد خبر:۱۲۵۶۸۹۳
دانشجو گزارش می‌دهد

رقابت بیش از هزار دانشجوی نخبه در نخستین رویداد هنری رسانه‌ای امام رضا(ع) +فیلم

نخستین رویداد هنری-رسانه‌ای ایران، با عنوان «ایران امام رضایی»، در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت‌ماه در بوستان گفت‌وگوی تهران برگزار شد. در این رویداد که برای نخستین‌بار در کشور برگزار شد.
رقابت بیش از هزار دانشجوی نخبه در نخستین رویداد هنری رسانه‌ای امام رضا(ع) +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین رویداد هنری-رسانه‌ای ایران، با عنوان «ایران امام رضایی»، در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت‌ماه در بوستان گفت‌وگوی تهران برگزار شد. در این رویداد که برای نخستین‌بار در کشور برگزار شد، جوانان نخبه ما در حوزه‌های هنری-رسانه‌ای مانند ساخت انیمیشن، اینفوگرافی، پادکست صوتی، پوستر، عکس‌نوشت، فتوشاپ و دیگر حوزه‌های مرتبط، در فضایی سالم و با هدف ترویج فرهنگ رضوی به رقابت پرداختند.

 

کد ویدیو

شرکت‌کنندگان به‌مدت ۴۸ ساعت فرصت دارند تا تولیدات خود را در این حوزه‌ها آماده و برای داوری ارائه دهند. ان‌شاءالله داوران نیز به این آثار امتیاز خواهند داد. این رویداد به همت قرارگاه فرهنگی شهید آرمان علیوردی و مرکز هنری-رسانه‌ای خیزش برگزار می‌شود.

امیدواریم حضور این جوانان نخبه، که در حوزه رسانه‌ای، هنری و تولیدات مرتبط فعالیت می‌کنند، بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا در آینده کشور و رویدادهای بعدی، از ظرفیت‌های ارزشمند آن‌ها استفاده شود.

کد ویدیو

حسینی: از جدیدترین تکنولوژی‌ها و هوش مصنوعی در تولید آثار هنری رویداد رسانه‌ای ایران امام رضایی استفاده است

فضه سادات حسینی، داور رویداد هنری رسانه‌ای ایران امام رضا (ع) در گفت‌و‌گو با SNNTV: اینکه این رویداد با نام شهید آرمان علی‌وردی برگزار می‌شود بسیار ارزشمند است.

آثار تولید شده قرار نیست رها شود بلکه در بیلبورد‌های شهر، فضای مجازی و تلویزیون به نمایش در خواهد آمد.

 

کد ویدیو

قابت پرشور جوانان در تولیدات چندرسانه‌ای با موضوع کرامت، شهادت و ایستادگی

علیپور، منتور بخش موشن‌گرافیک در حاشیه نخستین رویداد رسانه‌ای ایران امام رضایی گفت: سه محور اصلی تولیدات شامل ایران و حضرت امام رضا (ع)، سالگرد شهادت حاج آقای رئیسی و موضوع مقاومت بود که تولیدات بر این اساس داوری می‌شوند.

سطح رقابت بسیار بالا و کیفیت آثار نیز قابل توجه بود، امیدواریم تولیدات دانشجویان به مقام برسد. برگزاری چنین رویداد‌هایی در دیگر استان‌ها ضروری است تا فرهنگ‌های مختلف رسانه‌ای بیشتر ترویج یابد.

کد ویدیو
 
 

رویدادی که مخاطبان را به تولیدکننده رسانه‌ای تبدیل کرد

دبیر اجرایی نخستین رویداد رسانه‌ای ایران امام رضایی گفت: در طراحی این رویداد تلاش کردیم علاوه بر حرفه‌ای‌ها، افراد تازه‌کار و علاقه‌مند را نیز وارد فرآیند تولید کنیم تا با تجربه عملی و آموزش فشرده، به کنش‌گران رسانه‌ای تبدیل شوند.

رویداد طوری برنامه‌ریزی شده بود که شرکت‌کنندگان از مرحله آموزش تا تولید نهایی، مسیر کوتاه، اما موثری را طی کنند.

یکی از ابتکارات این دوره، طراحی «دیوار ایده» برای تمرکز بیشتر بر محتوای تولیدات و تقویت دید خلاق دانش‌آموزان بود.

دانش‌آموزان امروز نسل دیجیتال‌اند و ظرفیت‌های بالایی در عرصه رسانه دارند.

کد ویدیو

 

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار