آخرین اخبار:
کد خبر:۱۲۸۵۳۷۷
گزارش|

اشتراک فروشی بدون شفافیت در نمایش خانگی ادامه دارد / نرخ با تبلیغات یا بدون تبلیغات چند است؟

علی سرتیپی اعلام کرد قصد دارد مانند فیلیمو اشتراک بدون تبلیغات را برای کسانی که حوصله مشاهده تبلیغات را ندارند عرضه کند. 

اشتراک فروشی بدون شفافیت در نمایش خانگی ادامه دارد / نرخ با تبلیغات یا بدون تبلیغات چند است؟

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، پس از فیلیمو که اخیرا اعلام کرد نرخی از اشتراک بدون تبلیغات را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد، مدیر فیلم نت هم  از تصمیمی شبیه آن خبر داد. 

علی سرتیپی هم می‌گوید قصد دارد مانند فیلیمو اشتراک بدون تبلیغات را برای کسانی که حوصله مشاهده تبلیغات را ندارند عرضه کند. 

او در‌این‌باره می‌گوید: از چند هفته پیش در حال بررسی و انجام‌ زیرساخت فنی‌ لازم برای این موضوع هستیم. باید توجه داشت که گرچه تبلیغات برای ما بسیار مهم است، چون بخشی از هزینه‌های بسیار بالای تولید را جبران می‌کند اما تجربه کاربر هم برای ما بسیار حائز اهمیت است و به طور حتم این شرایط را فراهم خواهیم کرد.

این در حالیست که سالها هیچ نهاد و ارگان یا سازمانی برای تنظیم این نوع نرخ گذاری وجود ندارد.

عدم شفافیت مالی هم در تولید محتواهای سرگرم‌کننده نمایش خانگی همواره مورد بحث بوده است. 

به نظر می‌رسد این نوع نرخ گذاری عرفی به تصمیم هر پلتفرم یکی از موضوعاتی است که روال شده است و البته نظارتی که باید هم روی آن قرار ندارد.

مهم این است که مشخص شود این قیمت گذاری بر چه اساس و با چه ارزش محتوایی یا مخاطبی تعیین می‌شود؟ و آیا می‌توان بر آن نظارت داشت یا خیر؟

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار