تحت عنوان جمعه «حاکمیت از آن مردم»
جمعیت الوفاق مردم بحرين را به برپايي تظاهرات دعوت كرد
جمعیت الوفاق بحرین از مردم دعوت کرد تا معترضین به حکومت، جمعه تحت عنوان «حاکمیت از آن مردم» تظاهرات کنند.
به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل«خبرگزاری دانشجو» به نقل از پایگاه خبری العالم، جمعیت الوفاق از مردم بحرین دعوت کرد تا روز جمعه تحت عنوان «حاکمیت از آن مردم» به خیابان ها بیایند و تظاهرات گسترده ای را صورت دهند.
گفتنی است، در همین راستا جمعیت 14 فوریه از مردم دعوت کرد تا در اعتراض به دخالت های آمریکا در امور بحرین، روز جمعه مقابل سفارت آمریکا در بحرین اعراض خود را به گوش جهانیان برسانند.
این جمعیت اعلام کرد: تا زمانیکه حکومت فاسد و فاقد مشروعیت آل خیلفه بر سر کار باشد اعتراضات ما گسترده تر و سازمان دهی شده تر ادامه پیدا خواهد کرد./انتهای پیام/
لینک کپی شد
گزارش خطا