سازمان ملل خواستار پایبندی همه طرفها به آتشبس در لبنان شد
سخنگوی سازمان ملل متحد در پی حملات رژیم صهیونیستی به لبنان اعلام کرد که این سازمان از همه طرفها می خواهد که بهطور کامل به آتشبس پایبند بمانند و از هرگونه تشدید تنش بهویژه در این دوره حساس که مذاکرات همچنان ادامه دارد، خودداری کنند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو؛ سخنگوی سازمان ملل متحد در پی حملات رژیم صهیونیستی به لبنان اعلام کرد که این سازمان از همه طرفها می خواهد که بهطور کامل به آتشبس پایبند بمانند و از هرگونه تشدید تنش بهویژه در این دوره حساس که مذاکرات همچنان ادامه دارد، خودداری کنند.
لینک کپی شد
گزارش خطا