حماس: رژیم صهیونیستی کماکان به سیاست «نسلکشی» در غزه ادامه میدهد
حماس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی با استفاده از سیاستهای محاصره، گرسنگی دادن و هدف قرار دادن کودکان و غیرنظامیان بیدفاع، نسلکشی را در غزه پیش میبرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیهای اعلام کرد: رژیم صهیونیستی با استفاده از سیاستهای محاصره، گرسنگی دادن و هدف قرار دادن کودکان و غیرنظامیان بیدفاع، نسلکشی را در غزه پیش میبرد.
مقاومت اسلامی فلسطین تأکید کرد که ماشین کشتار اشغالگران همچنان به ارتکاب جنایات فجیع علیه ساکنان غزه ادامه میدهد.
لینک کپی شد
گزارش خطا