ارتش رژیم صهیونیستی برای شهر منصوری لبنان هشدار تخلیه صادر کرد
در تداوم نقض آتش بس، ارتش رژیم صهیونیستی برای شهر منصوری لبنان هشدار تخلیه صادر کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه نقضهای مکرر آتشبس از سوی رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم با پخش اعلامیه بر فراز شهر منصوری، از ساکنان آن خواست این منطقه را ترک کنند.
لینک کپی شد
گزارش خطا