کد خبر:۱۴۲۱۰۹۱
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
سید عباس عراقچی و ایوِت کوپر، وزرای خارجه ایران و انگلیس عصر امروز جمعه به صورت تلفنی گفتوگو کردند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگراری دانشجو، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتوگوی تلفنی، همتای انگلیسی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفتهای حاصلشده در اجرای تفاهمات و رایزنیهای انجامشده قرار داد.
طرفین همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه و منطقهای، بر تداوم رایزنیهای دیپلماتیک با هدف حمایت از ثبات منطقهای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.
لینک کپی شد
گزارش خطا