نقض آتشبس در لبنان؛ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
جنگندههای ارتش رژیم صهیونیستی دو بار منطقه نبطیه الفوقا در جنوب لبنان را بمباران کردند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام رسانههای لبنانی جنگندههای ارتش رژیم صهیونیستی دو بار منطقه نبطیه الفوقا را بمباران کردند.
در حالی که دولت غربگرای لبنان سرمست از توافق با رژیم صهیونیستی است، این رژیم لحظاتی قبل جنوب لبنان را بمباران کرد و شماری از غیرنظامیان را به خاک و خون کشید.
جنگندههای اسرائلی شهرک النبطیه الفوقا در جنوب لبنان را بمباران کردند و پهپادهای این رژیم نیز این شهرک را چند بار هدف قرار دادند.
همزمان خبرنگار روسیاالیوم اعلام کرد که در بمباران النبطیه الفوقیا یک نفر به شهادت رسیده و دو نفر دیگر زخمی شدهاند.
این در حالی که رژیم صهیونیستی سه بمب صوتی به سمت شهرک برعشیت در بنت جبیل شلیک و به تخریب شهرک بیوت السیاد در صور لبنان نیز ادامه داد.
لینک کپی شد
گزارش خطا