اعمال سياست تحريم بر ايران مخاطره آميز است
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۶۹۰۷۹
روزنامه آمريكايي:

اعمال سياست تحريم بر ايران مخاطره آميز است

يك روزنامه پرتيراژ آمريكايي اعمال تحريم‌ها عليه جمهوري اسلامي ايران را پر خطر ناميد و گفت: اينگونه سياست‌ها مي‌تواند اثرات سوء زيادي براي غرب به همراه داشته باشد.  
به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» به نقل از پایگاه خبری پرس تي وي، ايالات متحده و اروپا طي ماه هاي اخير بر شدت تحريم هاي خود عليه جمهوري اسلامي ايران افزوده اند.

روزنامه لس آنجلس تايمز در شماره روز يكشنبه خود در مقاله اي به بررسي تحريم هاي انجام گرفته توسط آمريكا و اتحاديه اروپا بر ايران پرداخته است.

اين روزنامه آمريكايي با اشاره به اين واقعيت كه برخي از مقامات غربي در اعمال فشار بر ايران دچار ترديد شده اند، مي نويسد: نگراني هاي فزاينده اي از احتمال فشار بر اقشار آسييب پذير و مردم وجود دارد.

اين در حالي است كه چندي پيش هيلاري كلينتون، زير امور خارجه آمريكا گفته بود كه هدف از اين تحريم ها  دولت ايران است و تاثيري بر مردم عادي نخواهد داشت.

محمود احمدي ن‍ژاد، رئيس جمهور ايران در روز 6 بهمن طي نطقي اعلام كرده بود كه اعمال اين تحريم ها ملت ايران را نشانه گرفته است.

لازم به ذكر است، ايالات متحده و اروپا طي چندين مرحله جمهوري اسلامي ايران را به اتهام دستيابي به سلاح اتمي مورد تحريم هاي اقتصادي قرار داده اند.
 
اين در حالي است كه مقامات كشورمان بارها بر صلح آميز بودن فعاليت هاي هسته اي تاكيد كرده و معتقدند كه ايران به عنوان عضو آژانس بين المللي هسته اي استفاده از فن آوري هسته اي براي مقاصد صلح آميز را حق قانوني خود مي داند.
 
پربازدیدترین آخرین اخبار