آخرین اخبار:
کد خبر:۲۴۴۶۵۹
هدایتخواه:

با کناره‌گیری عارف، رقابت جدی بین جلیلی و روحانی است

عضو جبهه پایداری گفت: با کناره‌گیری عارف، شاهد ریزش آرای همه کاندیداها، بجز جلیلی هستیم و رقابت جدی انتخابات بین جلیلی و روحانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یاسوج، ستار هدایتخواه شب گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به کناره گیری محمدرضا عارف، نامزد اصلاح طلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: با این کناره گیری ما شاهد ریزش در آرای بقیه کاندیداها به استثنای جلیلی خواهیم بود.


وی افزود: کسانی که از جلیلی حمایت می کنند، کسانی هستند که به جد قایل به گفتمان انقلاب اسلامی هستند و از نیروهای ولایی و اصول گرایی هستند که بر اساس باور و اعتقادشان عمل می کنند؛ اما بخشی از حامیان دیگر نامزدها چون ولایتی، رضایی و قالیباف، اصلاح طلبانی بودند که به دلیل اینکه پیش بینی می کردند که کاندیدایی قوی از جریان اصلاحات در عرصه حضور پیدا نمی کند سراغ این نامزدها رفتند؛ ولی با حاصل شدن این اجماع و حمایت برخی از چهره های شناخته شده اصلاحات از آن، پیش بینی ریزش این گروه از اصلاح طلبان و گرایش آنها به سمت روحانی بیشتر می شود.


عضو جبهه پایداری با اشاره به نمونه ای از ریزش در آرای این نامزدها بیان داشت: ولایتی در گفتگوی خبری، سر تیم اقتصادی خود را نهاوندیان معرفی کرد، در حالی که در مستند دوم روحانی، نهاوندیان برای روحانی صحبت کرد و یا نوید اصلاح طلب را به عنوان سر تیم فرهنگی خود معرفی کرد که با این ائتلاف به سمت روحانی می روند و این ها از نشانه های ریزش آرا می باشد.


هدایتخواه ادامه داد: برخی از حامیان قالیباف هم از جریان اصلاح طلبی بودند که در فاصله ای که هاشمی رفسنجانی ثبت نام کرد، به سمت وی گرایش پیدا کردند و به همین خاطر شاهد موضع گیری تند قالیباف بودیم که احساس می کرد آرایش در سبد هاشمی ریخته شده است و سپس با عدم احراز صلاحیت هاشمی این آرا به سمت قالیباف برگشتند و با وجود شرایط جدید احتمالا دوباره از سبد قالیباف بیرون بروند.


وی با اشاره به رویش آرای سعید جلیلی در شرایط جدید تصریح کرد: پیش بینی می شود که با وجود کناره گیری عارف از انتخابات و ائتلاف اصلاح طلبان، رقابت جدی بین جلیلی و روحانی برگزار شود.

 

عضو جبهه پایداری به لزوم ائتلاف در جبهه اصول گرایی اشاره کرد و گفت: از ائتلاف و اتحاد و همدلی همه نیروهای گفتمان انقلاب، امام (ره) و رهبر انقلاب استقبال می کنیم؛ اما به شرطی که اصول آن گفتمان را فدا نکنیم؛ چون برخی ائتلاف را مقدم بر اصول می دانند و در نگاه ما بر عکس می باشد و ائتلاف باید برای حفظ اصول باشد و اگر برای عدول از این اصول باشد، موجودیتی نخواهد داشت.


هدایتخواه افزود: اصولگرایان اگر بخواهند منطقی و واقع بینانه تصمیم بگیرند باید حول گفتمان انقلاب اسلامی که پرچم دارش جلیی است، ائتلاف کنند، به این دلیل که قاطبه نیروهای پایبند به انقلاب در اطراف ایشان هستند.


وی ادامه داد: اما با توجه به روحیاتی که از برخی آقایان سراغ داریم، پیش بینی کامل ائتلاف مشکل است و در شرایط فعلی بسیار خوش بین به ائتلاف بین جریان اصولگرا نیستم.


عضو جبهه پایداری ضمن پیش بینی روند انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته پیش بینی می شود انتخابات دو مرحله ای شود و رقابت بین جلیلی و روحانی خواهد بود و در مرحله دوم با توجه به مجموعه آرایی که جریان اصول گرا دارند، اکثریت آرا را جلیلی کسب خواهد کرد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات شما
کامران
-
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷
يعني فردي هست که از سياست هاي جليلي خوشش بياد؟
174
94
ناشناس
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
آره عزيز دلم
نيما
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰
آره خيلي ها
چرا فکر مي کنين هرکسي مثل شما فکر نکرد و سليقه و عقايدش با شما فرق داشت جزء آدم نيست؟!
رضا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۴
فکرکنم شماخوابي عزيز...
محسن
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۳
وقتي توي وبسايت رسمي بسيج کامنتاي ضد جليلي راي مثبتش از منفيش بيشتره ديگه بقيه ي تريبون ها که جاي خود داره
انشاالله آقاي روحاني پيروز خواهند شد و ما را از شر افراط نجات خواهند داد
fatemeh
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳
آره هست...
چشماتونو باز کنيد و ببينيد...
فاطمه
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
يعني حقيقت رو اکثريت يا اقليت تعيين مي کنه؟
متاسفم از اين کوته بيني.
محمدي
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
بله همشهري. حالا بعد از شمارش آرا خواهي فهميد چند نفر پيدا بودن! البته اگه سرتو از زير برف دربياري!
بيا بالا، وضعيت سفيده. کسي با شما کاري نداره.نترسيد.وقتي رييستون آزاد داره تو مملکت مي چرخه ديگه از شما حرجي نيست!
علي
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶
يک نفر اظهار مي دارد که دکتر جليلي فقط اهل سياست است و در فکر مردم نيست . يک نفر ديگر مي گويد که آقاي جليلي اهل سياست نيست . امان از حرف هاي مردم
زهرا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
شما ها نترسيد چون همه با هم هستيد!
لطفا از مصرف داروهاي توهم زا پرهيز کرده و از عينک هاي خود استفاده کنيد.

زنده باد گفتمان انقلاب اسلامي،
زنده باد ايران سربلند!
زنده باد جليلي
مريم
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
اگر چشماشون را بسته باشند هستند!!!
علي
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۵
مشکل اينه که روحاني تفريط و جليلي افراط است. البته در رابطه با جليلي پيش بيني شده که افراط است و هنوز اثبات نشده.
اميد
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۳
معلومه همه عاشق دکترن
Jp
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷
خودتو به خواب زدي ناقلا!!!

به مرحمت کامنتدوني شما جمع و تفريقم خيلي خوب شده!
18 17=؟
محمد
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
داداش کجا کامنت ميذاري؟ تو سايتي که سانديسيه و نظر خلاف نظر خودشو فيلتر ميکنه؟ من کلي نظر دادم بدون بي احترامي.واسه روشنگري بود.نميذارن.اين سايت مال ايناس.ولشون کن.بذار خوش باشن. اين مردم حقشونه هرچي که سرشون بياد.
سيد2
-
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰
ان شاا... كه حق پيروزه
در ضمن شما چرا روي شايعه دروغ و تحريف اون به آقاي جليلي كار نكرديد؟!
56
13
احسان
-
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
چه تحليل مسخره اي !
اين جوري که اصولگرايان به هم پريدند حتما در دور اول اصلاح طلبان پيروزند
113
95
كمال خواجه
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
حق با ولايتي بود هرچند جليلي ادم صادقي به نظر مي رسدتاکنون جليلي موفقيتي کسب نکرده پختگي لازمو نداره شايدم محدوديت داره دست خودش نبوده
محمد
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۳:۵۳
دمت گرم گل گفتي، به نظرم تعداد راي اصلاح طلب ها مشخص هست و با اين كار راي كانديد واحد بيشتر ميشه.
يه دفعه براي نوشتن نظر مي نوشتيد حاصل انتگرال را در باكس روبرو وارد كنيد! آخه 15 17 ؟!
کمال خواجه جان:
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
جليلي ادم صادقي به نظر مي رسدتاکنون جليلي موفقيتي کسب نکرده پختگي لازمو نداره !
اين جمله ي تکراري که باز شما داري تکرارش مي کني رو سايت آقازاده داره ترويج مي کنه.
علي
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
فردا ميبيني
بيژن
-
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
با سلام
سوابق تحصيلي و كاري وخدماتي اين دو كانديدا تعيين كننده ومشخص است. عملكرد جلسات هسته اي آقاي جليلي بكجا انجاميد؟ تاكنون براي كشور چه كرده است؟
147
106
زهرا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
يه نمونه از کاري که کرده اينه که حقوق ما رو امضا نکرده بره!
اگه روحاني بود تا حالا مسئله رو حل کرده بود، با تعطيلي کامل صنعت هسته اي کشور و توسري خوردن از زورگويان بين المللي!

يکمي بصيرت تو رو خدا!
سيد2
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
آقاي قاليباف مگه رئيس جمهور بودن؟!
ايشون تو شهرداري بود و در حد شهر تهران كار ميكرد، آقاي جليلي هم كارش شوراي امنيت ملي بوده و كارش ملي بوده
واقعا چقدر با وظيفه دبير شوراي امنيت آشنايي داريم؟!
نيما
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
به اينجا که الان حق غني سازي رو براي ايران به عنوان يک اصل به رسميت مي شناسن
در حاليکه زمان اصلاحات قصد تعطيلي کامل اون رو داشتن
/////
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۹
داش نيما هسته اي واسه ما آب و نون نميشه
علي
-
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
سلام نظر دوستان را تائيد ميکنم راي ملت ايران آقاي روحاني دلير و با عظمت ميباشد
158
132
at
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۱
آره دليري و عظمتش تو مذاکرات هسته اي ش دوره ي خاتمي! مشخصه. نمي دونم چرا بعضي ها نمي خوان حقيقتو ببينن
علي
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۰
واي دادم واي ببين به کي ميگن دلير و با عظمت
من هي فکر مي کردم چرا رهبر هي ميگه بصيرت داشته باشيد هالا فهميدم چرا ؟!!!
دادش گلم يه نگا به اين روحاني فلک زده خوب نگا کن ببين کجاش با عظمته آخه !!!
ياسر
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
اگه به شکم باشه و صندوق ...
آره خوب
لقب گرينف انتخابات به حسن روحاني تعلق ميگيرد
زهرا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
(يکي زد رو ميز)
- پس روحاني کو؟ الان اينجا بود که؟!
- ترسيد، فرار کرد!
- اين نشان دهنده عظمتشه!
طرفدار و
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴
جناب ياسر...شما برو ده نمکيتو بببيييين
JP
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵
اين دلير دقيقا يعني چه؟!!!
منو ياد ضربه ي کوبنده ي فيشر بر روي ميز انداخت.[چشمک]
فراز
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۱
روحاني راي من
عارف عشق من
رضايي با شهامت
جليلي بي کفايت
25
64
زهرا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
آقاي رضايي تاتي تاتي کرد و بالاخره رفت تو دسته ضد انقلاب، مبارکش باشه!

از پيروزي هاي انکارناپذير ايران در مذاکرات هسته اي معلومه که چقدر جليلي بي کفايته!
ملينا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶
کاملا کاملا موافقم
کوروش
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۷
آره شما وآقاي روحاني با هم با کفايتيد............
حميدرضا
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۹
چون قافيه تنگ آيد
شاعر به جفنگ آيد
JP
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
با اين روال به من اين اجازه رو دادي بگم:
فراز بي بصيرت.
فراز
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۴
جليلي فقط تو فکر سياسته نه درد دل مردم
17
56
زهرا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
منصف باشيد، ايشون مي گه کف کاري که دولت بايد بکنه اينه که مشکلات رو حل کنه، و شعارش آزاد کردن طرفيت هاست که قدم بعده و خيلي بزرگتر از رفع مشکلات، آزادسازي طرفيت ها يعني سرعت با شتاب به جلو.

زنده باد جليلي
مهسا
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۹
قاليباف لايق تره چون نه تندرو است نه مثل اصلاح طلبان بي اعتقاده
9
54
ياسر
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰
اينکه آدم بين حق و باطل حرکت کنه معنيش دوري از افراط و تفريط نيست
زهرا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
قاليباف يک هاشمي پس از اين است
نيما
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸
اگر راهت حق هست و بهش اعتقاد داري بايد توش محکم قدم برداري ديگه افراط و تفريط چه صيغه ايه؟!
دين ما خودش دين اعتداله نيازي نيست که ما هم يه دور آب بهش ببنديم
حميدرضا
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۷
حرف ياسر حرف جليليه و بنده تاييدش ميکنم
zhr zkvt
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
با آقاي نيما کاملا موافقم.دين ما دين سازش نيست.
آقاي جليلي مصداق کامل آيه
اشداء علي الکفار رحماء بينهم
هستن. خدا براي اين نظام حفظشون کنه انشاءالله
محمد
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۵
فقط روحاني
31
62
زهرا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
الان اينجا يکي زد روي ميز به روحاني بگيد بدو بياد نصف ايران رو امضا کنه و تسليم کنه که يه وقت دوباره نزنن روي ميز.
يعني واقعا به کسي که هيچ عزت نفسي خودش که نداره هيچ جقوق ما رو هم دو دستي تقديم کرده و خواهد کرد دفاع مي کنيد؟ حالتون خوبه؟
نگار
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۹
تنها سايتي که روحاني منفيش بيشتره اونم با اختلاف
20 تا 30 تا! البته اين سايت معلومه حاله.
فقط روحاني عزيز با اختلاف بالا
ملينا
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
راست ميگي زهرا خانوم بايد عزت نفس رو از امثال جليلي ياد بگيريم که سال به سال به تحريم هامون اضافه ميکنه....البته حق دارن به اونا که برنميخوره همه چيشون بجاست. فقط مردم رو بيچاره ميکنن..
مقاومت !! چرا که نه! حالا تا آخر عمر مقاومت کنين
حسن
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۱
باسلام.سابقه نشان داده که اصولگرايان بيشتر اهل شعار هستند تا عمل.به نظر من آقاي روحاني در مرحله اول با آرايي در حدود 26 ميليون انتخاب مي شود و مرحله دومي انشاء ا... نخواهد بود،مگر معجزه شود.
29
68
حسن
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
عمراً
مسافر
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
خدا نکنه!!
ياسر
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
من فکر کنم کاري که ما بايد پس از رياست جمهوري روحاني بکنيم همون کاريه که آقازادشون کرد يعني خودکشي هرچند که با انتخاب روحاني همين کار رو ميکنيم
نقيبي
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
دوست عزيز ، اگر کسي مرتکب اشتباهي شود ،ديگران را بايدهمرنگش بدانيم!.جريان فکري آقاي روحاني مبتني بر غرب است ،شعار آزادي، سناريويه متفکران صهيونيست هست.انساني که انديشه و تفکرش مستقل نيست بلکه تفکر آمريکايي است ،براي مديريت جامعه مضر است کما اينکه در دوره اصلا حات ديديم.موفق باشيد
واقع بين
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
باز که اينا توهم زدن!!26ميليون؟!1خخخخخخخ
نيما
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
يعني شما مي گيد پيروز انتخابات با اختلاف زياد آرا آقاي روحاني هست؟
چه جمله آشنايي!!!!!!!!!!!!!!!!!
...
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱
به اين ميگن خودباوري کاذب!!!
except jalili
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۵
نيما جان گل گفتي ؛ دمت گرم.
except jalili
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳
همان طور که نيما اشاره کرد موسوي هم قبل از شمارش آرا در کنفرانس چيز اعلام کرده بود:
برنده ي قطعي با نسبت آراي بسيار زياد اينجانب هستم!
يا مهدي ادركني
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۰
سلام... اميدوارم آقاي جليلي پيروز ميدان باشند چون آقاي روحاني حتما كشور را به باد خواهد داد و تمام زحمات شهدا و جانبازان ما را هدر خواهد داد... يا امام زمان خودت كمك كن آقا جان
73
38
زهرا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
برات متاسفم
زهرا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
انشاالله
Ali
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
جليلي رئيس جمهور بشه که ديگه توي کشور توي سوپرمارکت ها هم سانتري فيوج بفروشن
اميد
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴
عينک بدبيني را از چشم برداريد دنيا را ان گونه هست ببينيد چرا فکر مي کنيد همه کافرند فقط شماها در راه راست هستيد در افکار بسته خودتان تتجديد نظر کنيد
32
33
اميرمحمد
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۷
خدا خيرت بده،
فرياد خيلي ها رو گفتي
يک عد فکر ميکنند خا براي اوناست
هرکسي جز حرف اونا رو بزنه کافر
سپهر
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶
دوست عزيز من درک نميکنم چرا با انصراف عارف آراي همه کانديدا ريزش ميکنه..؟؟
يکي از اين دوست مهندسمون بپرسه چرا با انصراف عارف راي هاي ولايتي و قاليباف کم ميشه؟؟
44
10
خاکي
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
احسنت حرف دل من رو زدي. آقا عارف چه ربطي به بقيه داره؟دست پيش گرفتند پس نيفتند. اقاي جليلي اونقدر ها هم که دوستانشون فکر مي کنند راي ندارند
محمدي
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
دوست خوبم، چون تا حالا جمع زيادي از اصلاح طلبا تو گير و دار اصلاح طلب درست و حسابي مونده بودن. ولي چون مي دونستن اين دو بزرگوار عليرغم زبونشون، بسياري از منششون اصلاحيه و امثال دکتر ولايتي افتخارش به دوره اصلاحاته، گفتن حداقل اين بنده خداها شايد به يه جايي رسيدن، اميدي به روحاني و عارف نيست. ولي حالا که عارف به نفع روحاني پيچيده شد، ديگه يه سر دم دار مونده. پس حمايت از اون يعني حمايت از اصلاحات.
خيلي ساده بود که!
هر چند تا هزار سال ديگم که يکي يکي انصراف بدن، بازم آخرش فقط دکتر جليلي مي مونه.
زهرا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
افرادي که طرفدار تيپ هاشمي ( قاليباف) هستند، وقتي هاشمي از روحاني حمايت کنه ، برمي گردن طرفش.
ليلا
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴
منم موافقم حرف منطقي جواب نداره
15
16
امير
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
رفته رفته مردم متوجه ميشن راي به روحاني بهتر از راي به جليليه مگه اينکه جليلي يکم از افراطي گري هاش دست برداره.
34
96
ليلا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
ما از مقاومت دست بر نميداريم افراطي هم نيستيم روحاني افراطيه!
منيف
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
راستي فيلم به رنگ ارغوان زمان كيا توقيف شده بود؟
-------
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
مردم
- متوجه ميشن کيه که در عرصه تحقق گفتمان انقلاب اسلامي تنها مونده
-متوجه ميشن ضد انقلاب از کي داره حمايت ميکنه
-متوجه ميشن کيه که با دروغ داره راي جمع ميکنه
- متوجه ميشن کي تو کانديدا ها دست نشوندس
- متوجه ميشن کي هي داره واسه ي تصديق خودش از رهبري حرف خرج ميکنه
- متوجه ميشن که ضد انقلاب با وجود چه کسي احساس آرومي ميکنن
- متوجه ميشن کيه که مجاهدت و همت دانشمندان هسته اي رو ناديده ميگيره
- متوجه ميشن کيه که زياد منيت ميکنه
- متوجه ميشن کي داره از رهبري حمايت ميکنه کي داره حرفاي القا شدش رو ميزنه
- مردم ميبينن کيه که از همه طرف تخريب ميشه
- کيه که نميزارنش حرفاش به مردم برسه
- کيه که هيچ وقت از حق مردم و انقلاب دست نميکشه
- ميبينن که تو مناظره ها کي يکي در مقابل يه عده هس
و ... يا علي
kashef2124
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳
دقيقا توضيح ميدي چجوري نتيجه گيري کردي ماهم بفهميم؟!؟!؟!؟
زهرا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
ملت ايران هيچ گاه خفت را بهتر از عزت نمي داند.
حميدرضا
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۵
درود بر تو ------- رحمت بر اون شير پاکي خوردي.
علي
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
رضايي به نظر من يعني زندگي در آرامش در کشوري به دور از جناح طلبي و حزب گرايي... ما ديگه نه تاب تحمل دعواهاي سياسي اصلاح طلب ها و اصولگراها رو داريم و نه ميتونيم بيشتر از اين با نداري و بيکاري بسازيم. به اميد پيروزي رضايي...
13
70
فاطمه
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸
بله آقاي رضايي قراره باکري ها رو کشف کنن!!!
موندم پس چرا امام گفت خرمشهر راخدا آزاد کرد اما آقاي رضايي هنوز تو توهم کشف هستن؟؟؟!!!
علي
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
رضايي به نظر من يعني قانون پايستگي انرژي،نه رد صلاحيت ميشه نه رئيس جمهور فقط از يک دوره به دوره ديگر ميره
معين
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
به نظر من نه روحاني نه جليلي چون هر دو با افراطگراشون نسبت به اصلاح طلبي و اصولگرايي کشور رو بهم ميريزن ! ما بايد جوري باشيم که نه از اينطرف پشتبوم بيفتيم نه از اونطرفش! با جليلي همين روند کنوني ادامه پيدا ميکنه و با روحاني بيثباتي و افراط در آزادي !
آزادي رو خدا به همه داده پس نبايد از ما گرفته شه چون چيزي نيست که بنده خدا بتونه بهمون بده!
ايشالله هرچي مصلحته!
24
51
رعنا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
يدونه باشي آقا معين
فاطمه
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱
هيچ مرحله دومي وجود نداره مگررررررررررر...!
بهتراست عينک واقع بيني برچشمانتان بگذاريد وخود آراي مردم را ببينيم که قبل از انتخابات اسم چه کسي برروي زبان و ذهن مردم است .
بارفتن دکترعارف ريزشي درآرا به وجود نمي آيد فقط طرفداران عارف به حاميان روحاني اضافه ميشوند .
پس رئيس جمهور کسي نيست جز جناب روحاني
رقابت بين جليلي و جناب روحاني وجود ندارد
52
117
زهرا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
به همين سادگي
اگر سياست اين قدر ساده بود که آقاي رضايي هم مي تونست توش موفق باشه،
اين تحليل بسيار جالبه!
ملت سرافراز ايران انشاالله با پيروزي جليلي از هميشه سربلندتر منتظر ظهور منجي خواهند بود.
سجاد احمدي
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶
نه . روحاني عمرا اگه راري بياره
نيما
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
اميدوارم دوباره دچار توهم نشين
محبوبه
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
شخصا" از اينکه دوباره فتنه سال 88 دوباره تکرار بشه خيلي خيلي ناراحت و نگران هستم. کشور ما دست امام زمانه (عج) اميدوارم خودشون ما رو از گزند حوادث نگه دارند انشالله
اميد بهرامي
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵
ما طرفداران عارف بدليل اينکه عارف تنها نامزد اصلاح طلبان بود و با مکر و حيله حذف شد بهيچ وجه به روحاني راي نمي دهيم بازم قاليباف از اون خيلي بهتره
esi
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۶
يادت نره که طرفدار هاي روحاني قشر مرفه واشرافيت جامعه اند که اندکند ولي توي چشم.گول شلوغي ماشين و تبليغات رو نخوريد
کوروش
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۱
آره ....شما درس مي گي....آخه من نمي دونم سي که اين همه راحت دروغ مي گه حتي به رهبر انقلاب دروغ نسبت ميده"توي مذاکرات هسته اي زمان خودش" بدون شک پيروز ميشه البته توي توهمات....
کوروش
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۲
آره ....شما درس مي گي....آخه من نمي دونم سي که اين همه راحت دروغ مي گه حتي به رهبر انقلاب دروغ نسبت ميده"توي مذاکرات هسته اي زمان خودش" بدون شک پيروز ميشه البته توي توهمات....
علي
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳
بشين و قهرماني کانديدتو به عنوان نفر سومي جشن بگير ميبينيم قاليباف چه طور اصولگرايان رو سرافراز ميکنه.
رض
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
جليلي نسخه اصلاح شديه احمدي نژاده..يعني يکي لنگه احمدي نژاده که با تمام دنيا سر جنگ داره.. خداي ناکرده جليلي تحت هر شرايطي بياد ريس جمهور بشه مردم ايران از ايني که هستند بدبخت تر و فقير تر ميشن.اگه جليلي گره گشا بود گره از کار پرونده اتمي باز ميکرد نه اقاجون اين بابا اين کاره نيست.
94
129
صادق
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
حرف ما يک کلام / مقاومت والسلام
ليلا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
نه سازش نه تسليم يار جليلي هستيم
محمدي
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
احساس مي کنم ميفهمي چي داري ميگي. پس کسي رو که خودشو به خواب زده نمي شه بيدار کرد.
داداش، ما ولايي هستيم. آقا از روند مذاکرات و مقاومت راضي هستن. يه کم کنده ولي با اقتدار داره پيش ميره. اگه شما مي خواي مثل بره سر خم کني جلوي کس و ناکس، بفرما دبي يا بهتر از اون عربستان.
داداش من، اين جا ايران است، جمهوري اسلامي ايران.و تنها کسي که مي تونه پرچمشو بي کم و کاست نگه داره فعلا دکتر جليليه و بس.
علي
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
مگر کارهاي مثبت آقاي دکتر احمدي نژاد چه اشکالي دارد؟ آيا شما از عملکردهاي مثبت دکتر احمدي نژاد متنفر هستيد؟ آيا خدمت صادقانه و بي ادعاي احمدي نژاد و ايسادگي او در مقابل چپاولگران باعث رنجش شما شده است؟
درود بر روح امام
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
من پاسخ محمدي را قبول دارم اما ادبياتش را نه.
با توجه به حرفهاي آقا امسال حماسه سياسي رخ خواهد داد. به نظر من يکي از رکنهاي اساسي اين حماسه انتخاب شدن اصلح است.
لطفا اگر نظري مينويسيد با منطق و ادبيات درست باشد.
درود بر گفتمان خالص انقلاب
ملينا
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
با شما موافقم . افرادي چون جناب محمدي حتما شکمش سيره و سازش کوکه. وگرنه اين حرفا رو نميزد. اگه رييس جمهورو مردم تعيين ميکنند پس نتايج مذاکرات هسته اي بايد با نظر مردم و به نفع مردم باشه نه آقا و آقايوني که درد مردم و درد گروني رو نميفهمند..
ugd
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
حق با توئه،بايد روحاني بياد بره با کد خدا حرف بزنه آقاي جليلي که بلد نيست،مردک خجالت نميکشه با اين کاراش، حداقل حرمت لباس روحانيت رو نگهدار.
بدون نام
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
درود بر *رض*
حرف حساب جواب نداره ما نميخوايم جنگ 30 سال قبل دوباره تکرار شود
16
70
شهاب
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۳
درود بر ع.ق ، و ز.ن و م.ر و...
بابا جرات کامنت گذاشتن نداري نذار ديگه ر.ض ديگه کيه؟
بي نام
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
تورو خدا دعوا رو کنار بذاريد و چشاتونو باز کنيد وببينيد که کي بدردتون ميخوره مردم،اينا همه دنبال نظرات شخصي و حزبي خودشونن.فقط محسن رضايي
1
13
معين
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹
قاليباف نه در اصولگرايي افراطيه نه مخالف افکار اصلاح طلبي!

پيروز اين انتخابات قاليبافه!
حالا ببين کي گفتم!
ما نه صرفا ادامه راه آقاي احمدي نژاد رو ميخوايم نه ادامه ي صرفا ذاه آقاي خاتمي!
پس بازم ميگم: قاليباف بهترين انتخاب نسل جوان و دانشجويي!
5
13
فطرس
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
فقط دکتر قاليباف
تا الان عملش رو بيشتر از حرفهاش نشون داده
نمونش تحولاتش در قرارگاه خاتم الانبيا، تحولات جدي در نيروي انتظامي و تشکيل پليس 110 و يگان ويژه و آوردن وسايلات و تجهيزات جديد و روز دنيا و کارهاي بي نظيرش در شهرداري تهران و احترامش به مردم، و توي قضيه سيلي که وارد مترو شد مديريت بحران قوي خودش رو هم نشون داد
و بخاطر کاهاي بزرگي که انجام داد هيچوقت منم منم نکرد
من هيچوقت همچين آدمي رو ول نميکنم برم به جليلي و روحاني بچسبم که بجز حرفهاي الکي هيچي ازشون نديدم و همواره مشکل مملکتمون بخاطر ديپلماسي ضعيفي بوده که در دوره اصلاحات و اصولگرايي آش آقايان روحاني و جليلي بوده
روي کار اومدن هرکدوم مساوي رويه غلط گذشته هرکدوم از جناحين

آقايون طرفدار جليلي هشت سال پيش يادتون نره
اونموقع احمدي نژاد از الان جليلي مثلا بهتر بود و مزاياي بيشتري داشت
الان داريم چوب حرفهاي الکي اونموقع رو ميخوريم
يکبار آزمون خطا کرديم ديگه آزموده را دوباره آزمودنن خطاست
4
13
بدون نام
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱
جبهه پايداري متاسفانه ادم هاي تند رو کم ندارد عامل تفرقه اصولگرايان و شکست احتمالي در انتخابات جبهه پايداري و احمدي نژاد است.اگر جليلي به فکر نظام است کنار برود
10
9
بدون نام
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
من يک اصول گرا هستم..اما جليلي يک اصول گراي افراطي است و مسلما اگر رئيس جمهور شود اصلاح طلبان و سرمايه دار ها انقدر تو کارش کارشکني مي کنند که اجازه کار را بهش نمي دهند..و بنابراين اين مردم هستند که باز هم زير بار فشار اقتصادي له مي شوند...
کاش اينقدر که دم از گفتمان انقلاب مي زديد نگران وضع اقتصادي مردم بوديد...
حالا هم که يک نفر مثل رضايي امده و دم از مشکلات اقتصادي مي زند به او مي گن سياه نمايي مي کند ...معلومه چه کسايي اين حرفو مي زنن...کساني که نه گراني روشون اثر داشته و نه بيکاري

الذين يستمعون القول فيتبعون احسنه
4
17
بدون نام
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
ما الان به حق داشتن غني سازي افتخار ميکنيم و مطمين هستيم که نام ساکنان اين مرز وبوم سال هاي سال در کتاب هاي تاريخ به نيکي ياد خواهد شد.وچه شيرين تر و زيبا تر است است ثبت اين واقعه تاريخي به همراه نبود مشکلات اقتصادي داخلي.ملت ايران به پيشرفت هسته اي همراه با پيشرفت اقتصاد داخلي معتقدند.و چه زيبا رهبر فرزانه انقلاب راه برون رفت از اين مشکلات را با طرح "اقتصاد مقاومتي" بيان نمودند.
تا زماني که دشمن از تحريم ها مايوس نشود حاظر به پذيرش عملي حقوق هسته اي ملت ما نيست.
يا علي
7
6
سعيد جليلي
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
گو نخور خايه مال
م د
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳
مگر غني سازي در زمان روحاني نبود ، چرا اون زمان اين تحريم ها نبود مگر نميشود با دنيا آشتي بود و انرژي هسته اي هم داشت حتما بايد به دنيا مرگ بگوييم
ناشناس
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۲
برادر بيا من به تو راي مي دم که انتظامات کلاسي يا از اين قبيل بشي ولي بعيد مي دونم بجه هاي مدرسه تو رو هم قبول کنند
امير تخريبچي
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
بياين تو شهر ما ببينيد رقابت بين كي و كيه.
نه روحاني و نه جليلي. همه جا آبي فيروزه اي و بس....
3
20
علي کيقبادي
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
عالي ميباشد.
1
2
محمد
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳
کساني که دم از گفتمان خالص مقاومت و انقلاب مي زنند. آيا مقلد آيت الله سيستاني هستند؟
4
0
م
-
۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۱
فقط روحاني?شنبه رئيس جمهور مشخصه و اونم يك نفره:دكتر حسن روحاني.
23
34
zhr zkvt
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲
اون علامت سواله داره همه چيو ميگه!
فقط روحاني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Tiz
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۶
چرا وقتي گفته ميشه فقط جليلي
اين سوال تو ذهنت تداعي نميشه؟؟؟؟!!!
پس انگار برنامه هاي پشت پرده اي بازم در پي شکست 24 خرداد طراحي شده!!!!!
محسن
-
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۲
به خدا اگه حتي رقيب جليلي هم حساب بشه اين آقاي کليد داره مشکلات ..
مسخره کرده کليدشم هي بزرگ تر ميشه روز به روز

توروخدا اينقدر بزرگش نکنيد اين آدمو
والاااااااااااااا
23
20
بدون نام
-
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷
برادر محسن خوب نيست قسم بخوريد
اين آقا بزرگ هستند ن باحرف من بزرگ ميشه و ن با حرف شما کوچيک
واقعيت را بپذير
12
3
محسن
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
اگه مثل 88 قبول کنيد نتيجه انتخابات رو
و نگيد تقلب شده ... بهتون ثابت ميشه خيلي چيزا
حاج عمار
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
باعرض پوزش آقاي ميرحسين موسوي با اون همه طرفدارش(اصلاخات و كارگزاران و فتنه گران و رقاصه ها و خوانندگان و هنرمندان و ...) 13ميليون راي بيشتر نداشت.
حالا بخشي از اون آقايون متوجه اشتباهشون شدند و برگشتند سمت اصولگرايان (جبهه قاليباف و ولايتي) بخشي هم وسط بين حق و باطل موندند(جبهه رضايي) و باقيمانده هم دور و بر حسن روحاني موندند. از طرفي 35 ميليون به احمدي نژاد راي دادند كه بين 2 نفر (جليلي و قاليباف) تقسيم شده است.
حالا با احتساب مشاركت بيش از 75 درصدي چيزي حدود 35 تا 40 ميليون راي داريم. كه براي رئيس جمهور شدن در دور اول بايد بيش از 15 ميليون راي بگيريد. حالا شما خودتون تفسير كنيد.
بصيرت
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
بهتره به جاي اين حرف ها بشينيد دعا کنيد که اصولگرا ها به اجماع برسند
رشا
-
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴
مراقب باسيد باز هم فريب توطئه ي سال 88 را نخوريد . از قبل شروع به انتشار نظر سنجي هاي از قبل طراحي شده ميکنند و عده اي از ملت شريف را دچار وهم و خيال ميکنندتا بعد از انتخابات اعلام کنند که نتيجه نظر سنجي ما چيز ديگري بود و الان شخص مورد نظر ما راي نياورده حتماً تقلب شده . آخه نظر سنجي که 150 هزار نفر شرکت ميکنن و اکثرشون هم با هماهنگي قبلي نظر ميدن قابل استناد هست.
9
11
محدثه
-
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱
سايتتون جز دروغ و فريبکاري چيزي نيس.آزادي بيان هم ندارين.کامنتي که خلاف نظرتون باشه نميذارين. متنفرم از همه تون. شماها همون کر و کور و لالي هستين که خدا تو سوره بقره ميگه که هيچ جوره هدايت نميشين
15
14
صادقي
-
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۹
من ماندم اين جليلي رو شما ها واقعا چه جور به عنوان کانديداي مطرح به حساب مياريد ديگه خدا مي دونه.
راي آوردن جليلي = بدبختي ملت ايران
20
23
عرشيا
-
۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
ملت ايران شماروبه خدا قسم ميدهم نذاريد باآمدن جليلي ازاين بيشتر منزوي وبدبخت شويم.
فقط روحاني
17
23
ملينا
۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
حتما!!!!!! من و خانوادم به دکتر روحاني راي داديم. ان شااله پيروز ميشه. ان شااله!!!!!!!!!!!!!!!!
پربازدیدترین آخرین اخبار