کد خبر:۲۶۰۵۸۹
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی:

ارسال ایمیل تبریک دهه کرامت به بیش از 7000 مشترک غیر ایرانی در پنج قاره دنیا / محور تمام برنامه‌های دهه کرامت تبیین سیره زندگی ائمه(ع) است

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با اشاره به ارسال ایمیل تبریک دهه کرامت به بیش از 7000 مشترک غیر ایرانی در پنج قاره دنیا گفت: محور تمام برنامه‌های دهه کرامت تبیین سیره زندگی ائمه(ع) است.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از مشهد،حجت الاسلام جلال حسینی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت دهه کرامت بیان کرد: محور تمام برنامه‌های دهه کرامت تبیین سیره زندگی ائمه(ع) بوده و هرچه ما زائران را با روش‌ها و الگوهای رفتاری ائمه بیشتر آشنا کنیم به هدف نزدیک تر شدیم، سبک زندگی رضوی سوغات امام رضا(ع) برای تمام زائران در ایام میلاد است.


وی افزود: شکوه رضوان عنوان جشن‌های میلاد امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی است که با ایجاد شور و نشاط معنوی و با هدف تبیین سبک و سیره رضوی به مدت 10 شب در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود.


معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: برای اولین بار در دهه کرامت تشرف همگانی ولایت مداران رضوی در روز میلاد به حرم مطهر ساعت پنج عصر با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات و اجتماع صدها هزار نفر از زائران و مجاوران با دسته های گل همراه با مولودی خوانی و بر پایی جشن است.


حسینی ادامه داد: بیان آداب زیارت در دو دقیقه بین نمازهای یومیه و برپایی جشن‌های ویژه زائران غیر ایرانی همراه با سخنرانی و مداحی از ویژه برنامه‌های دهه کرامت است که توسط این سازمان برگزار می‌شود.


وی با اشاره به برگزاری هشت همایش ویژه فرهیختگان در دهه کرامت توسط معاونت تبلیغات بیان کرد: تمامی این همایش‌ها با محوریت سبک زندگی رضوی برپا می‌شود و از جمله عنوان‌های این همایش‌ها «حیا و محبت در سبک زندگی رضوی»، «آثار و برکات وجود امام رضا(ع) در ایران»، و «سبک زندگی دینی» را می‌توان نام برد.


معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به منظور تعمیق و پاسخگویی به سوالات جوانان زائر در حوزه معارف رضوی روزانه 36 نشست پرسش و پاسخ برگزار می شود که 12 نشست مربوط به خانم‌ها و 24 نشست مربوط به آقایان بوده و جوانه‌های معرفت هم عنوان نشست پرسش و پاسخ کودکان در این دهه است.


حسینی افزود: رونمایی از 53 محصول تولیدی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی از میلاد سال گذشته تاکنون و 15 عنوان کتاب با هفت زبان دنیا برای زائران غیر ایرانی به زبان‌های عربی، انگلیسی، آذری، هندی، تاجیکی و فرانسه از دیگر فعالیت‌های ویژه معاونت تبلیغات در دهه کرامت است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری 280 ویژه برنامه قرائت ادعیه و زیارت با حضور مداحان، برگزاری 50 محفل قرآنی ویژه عموم زائران، توزیع 12 هزار اقلام فرهنگی برای موسسات فرهنگی سراسر کشور و ارسال ایمیل تبریک دهه کرامت به بیش از 7000 مشترک غیر ایرانی در پنج قاره دنیا در دیگر ویژه برنامه‌های دهه کرامت بوده که توسط معاونت تبلیغات آستان قدس اجرا می‌شود.

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار