ظریف: هولوکاست افسانه نیست
گفتگو با شبکه ای بی سی
وزیر امور خارجه گفت: هولوکاست یک افسانه نیست و مقام معظم رهبری کشتن افراد بی‌‌گناه را رد و آن را محکوم می‌کند.
برچسب ها
تعداد نظرات: ۴۰
دولت راستگويان!!!!
-
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
تازه دارن ميرسين به صحبت ها و نظري اون کسي که به ادعاي آقاي ظريف رفته است
چرا پاي حرفت نميميوني مگيه اون مردي که هولوکاست رو انکار ميکرد نرفته است!!! دولت راستگويان!!! با خودتون چند چندين؟؟؟!!!!
بدون نام
-
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
به نظر آقاي ظريف بسيار هوشمندانه پاسخ داده اند و از اينکه براي رسانه هاي غربي خوراک تبليغاتي درست کنند طفره رفته است واين از کياست ايشان است
حسين
-
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
خوب الحمد الله نزديک يک دهه است درايم گلويمان را پاره مي کنيم و مي گيم هولوکاست نبوده حالا آقا مياد ميگه هولو کاست افسانه نيست يعني دو سه روز ديگه ميان و ميگن ما اسرايل را به رسميت مي شناسيم و بعد سفارت اسرائيل به مي منت و مبارکي درتهران باز گشايي ميشه بابا نرمشه قهرمانانه شده خمشه مخلاصانه
هادي
-
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
چشممون روشن، اون آقا گفتن تاريخ دان نيستن و اين آقا هم تاييد کردن هلوکاست رو.
راستي تو افسانه ي هلوکاست دقيقا چند نفر کشته ميشن؟؟؟؟؟ !!!!! واقعا متاسفم :|
سعيد
-
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
سلام.آقاي ظريف اگه هولوکاست واقيت داشت چرا در اروپا وآمريکا هيچ محققي حق تحقيق کردن در رابطه با هولوکاست رو نداره؟همون طور که خيلي از اساتيد دانشگاه هاي اروپايي وآمريکايي به خاطر نقد نظريه دارويني از دانشگاهشون اخراج شدن؟مطمئن باشيد اگه اين افسانه ي ساختگي واقعيت داشت تا بحال صد ها کتاب با مستندات زياد در اثبات هولوکاست نوشته بودن.براتون متاسفم...
بدون نام
-
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
سخنان مقام معظم رهبري در مراسم اعطاى سردوشى دانشجويان دانشگاه‌هاى افسرى 27/06/91
"در يک کشورى کسى به افسانه‌ى هولوکاست اعتراض ميکند، ميگويد من قبول ندارم؛ او را زندان مى‌اندازند، محکومش ميکنند که چرا يک حادثه‌ى پندارىِ تاريخى را انکار ميکنى! "
مهدي خجسته
-
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
مقام معظم رهبري در تاريخ 18/11/84 نيز به صراحت هولوکاست را افسانه خواندند و افزودند: آزادى بيان -که آنها دم از آن مى‏زنند- به آنها اجازه نمى‏دهد که در باب افسانه‏ى کشتار يهوديان -معروف به هولوکاست- کسى ترديد بکند. در آن قضيه، جاى آزادى بيان نيست! در کشورهاى اروپايى، افراد زيادى -از دانشمند و محقق و مورخ و مطبوعاتى و غيره- از ترس جرأت نمى‏کنند ترديدى را که نسبت به اين قضيه در دل‏شان هست، ابراز کنند. بعضى‏ها هم معتقدند قضيه از اصل دروغ است، اما جرأت نمى‏کنند بگويند؛ چون ديده‏اند هر کس بگويد، مجازات خواهد شد؛ زندان مى‏اندازند، تعقيب مى‏کنند، از حقوق محرومش مى‏کنند.

اي کاش آقاي ظريف هم به جاي اين سوتي آشکار، ذقت و فراست آقاي روحاني رو به خرج ميداد.
مهدي خجسته
-
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
آقاي روحاني با فراست خاصي از تاييد و يا رد موضوع هولوکاست اجتناب کردند. و فقط از بد و مذموم بودن کشتار انسان ها صحبت کردند. حتي ميتوان گفت ايشان به کشته شدن برخي از يهوديان در جريان جنگ جهاني دوم اشاره کردند که ميدانيد که برخي از يهوديان با شش ميليون نفر تناقض آشکاري دارد و اين بدين معناست که دکتر روحاني هم هولوکاست يعني نسل کشي يهوديان را قبول ندارند (درست مانند رهبري) ولي با فراست خاصي اين موضوع را طرح مي کنند که بهانه به دشمن ندهند. در حالي که واقعا آقاي طريف در اين مصاحبه هم افسانه بودن هولوکاست را رد کرده اند و هم آن را نسل کشي دانسته اند و اين مخالف نظر رهبري و آقاي روحاني است.
...دقت کنيد...
نيما
-
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آقاي روحاني با سکوتشون در اين موضوع نشون دادن حاضرن براي به دست آوردن يه لبخند از طرف مقابل، چشم هاشون رو روي يک سري مسائل ببندن و سکوت کنن. متاسفم
فرزند ايران
-
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
شما نميخواد فرمايشات آقا رو تفسير به راي بکنيد. هيچ کس نگفته که يهوديان به دست نازيها کشته نشدن، اما اين يک واقعيت محضه که اون تعداد يهودي اي که ميگن سوزانده شدن 2 ميليون بيشتر از جمعيت يهوديان کل جهان بود...
اصلا گيرم که همه رو کشتن، چه ربطي به مردم بيچاره فلسطين و لبنان داره که بخاطر اين افسانه واهي اين همه غرامت و شهيد ميدن؟؟؟
و از همه مهم تر اينکه چرا اين همه مجازات سنگين براي تحقيقات در اين مورد اعمال ميشه؟؟؟
دانشجو
-
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
آخ سوتي دادي چرا! من الان رفتم تو سايت khamenei.ir فارسي، واژه هولوکاست رو سرچ کردم ديدم آقا تو چندتا سخنرانيش از عبارت "افسانه هولوکاست" استفاده کرده! خدا آخر و عاقبتت رو به خير بگذرونه... مخصوصا وقتي برگشتي ايران!
نيما
-
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
کي رهبر گفتن که هلوکاست رو قبول دارن؟!!!!!!!!!!!
چطور به خودشون اجازه مي دن صحبت هاي رهبر رو تفسير کنن. تعداد کشتاري که در افسانه هلوکاست ادعا مي شه از تعداد يهودي هاي آن زمان اروپا بيشتره!
درسته که کشتن انسان ها با هر ديني که داشته باشند از نظر ما محکومه ولي نبايد با ساختن همچين دروغ بزرگي، تا دنيا باقي است از کساني که هيچ نقشي حتي بر اساس همان افسانه در ايجاد اون فاجعه نداشتن، انتقام گرفت.
اااا راستي ايشون مگه تاريخدان بودن که به اين سوال جواب دادن؟!!!!!!!!!!!!!!!!
مهران نعمتي
-
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
هولوکاست افسانه نيست و يک واقعيت است پس چرا به کسي در رابطه با اين واقعيت اجازه تحقيق نمي دهند و ثانياً آيا بهاي هولوکاست را بايد خاورميانه بپردازد منطقه جغرافياي هولوکاست اروپاست ثالثاً غير از يهوديان کشته شده اند چرا از آنها يادي نمي شود آيا خون يهوديها از آنها رنگين تر است اگر واقعيت هم داشته باشد 6 ميليون کشته يهودي کجا 44 ميليون کشته غير يهودي کجا
انصار ولايت
-
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آيا واقعاً؟!!!!!!!!!!!!.................
اگر اين گونه است ، پس چرا مورخان و دانشمندان خودشان هم در آن شک و ترديد دارند. آن وقت ما بياييم بگوييم افسانه نيست. و آن موهوماتي که بناي تشکيل رژيم جعلي صيهونيستي است را به اين راحتي قبول کنيم.
در اين هفته ي عزيز ؛ اينان بايد براي عملکرد خود در روز قيامت و در پيشگاه خداوند جوابي هم براي شهداي انقلاب داشته باشند.
مهران
-
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
چقدر ذليل
واقعا متاسفم
بدون نام
-
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
ديگه خواهشا منکره همه ايدئولوژي ها و شعارهاي جمهوري اسلامي نشين ديگه
بدون نام
-
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
عجب آدمايي هستند. نامردها همش از رهبر مايه ميذارن. براي اينکه خودشونو اثبات کنند حتي مواضع رهبر رو هم تحريف مي کنند.
آقاي ظريف بخواند و بيدارشودازخواب
-
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آياظريف واقعاديپلمات است؟چرا اينگونه حرف مي زند
*«در يک کشورى کسى به افسانه‌ى هولوکاست اعتراض ميکند، ميگويد من قبول ندارم؛ او را زندان مى‌اندازند،که چرايک حادثه‌ى پندارىِ تاريخى را انکار ميکنى! حالا گيرم پندارى هم نباشد-واقعى باشد-خيلى خوب، انکار يک حادثه‌ى واقعىِ تاريخى مگر جرم است؟»
ديدار اعضاى مجلس خبرگان 18/12/90

*« امروز در بسيارى از کشورهاى غربى کسى جرأت ندارد که واقعه‌ى مجهول‌الحال هولوکاست را زير سؤال ببردمراسم تحليف دانشگاه‌هاى افسرى 27/06/91
آ تاريخ ??/??/?? نيز رهبر حكيم انقلاب اسلامي به صراحت هولوكاست را افسانه خواندند و افزودند:زادي بيان -كه آنهادم از آن مي‏زنند- به آنها اجازه نمي‏دهدكه درباب افسانه‏ي كشتار يهوديان - معروف به هلوكاست -كسي ترديد بكند.در آن قضيه، جاي آزادي بيان نيست!
محمد مهدي
-
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
اولا جوري که صحيونيستا از هولو کاست تعريف ميکنن افسانست ونه واقعيت چراکه با توجه به علم آمار و شواهد تاريخي يک همچنين حادثه اي با اون جمعيت يهودي گفته شده همخواني ندارد.
در ثاني راست يا دروغ هولو کاست چه ربطي داره به ما مسلمونا ؟ صحيونيستا با علم کردن هولوکاست حمله خودشون به سرزمين هاي اسلامي رو توجيح ميکنن.
من متوجه نشدم ايران و آمريکا سر چه چيز قرار است با يکديگر توافق کنند؟
اصولا ما چه نيازي به توافق با دشمن داريم؟ ؟ ؟
اگر راه ما راه اسلام و خدا است که خداوند براي ما کافي خواهد بود ونيازي به توافق و يا همراهي با دشمن خدا نخواهيم داشت.
بهبهان
-
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
خدائيش اگر چندتا از اين نظر دهنده ها که خيلي هاشون باسوادن (مثل محمدمهدي)بجاي آقاي ظريف بودن بهتر نبود؟
چرا از اصولمون کوتاه ميايم و بنام رهبري و پشتوانه اون حرف ميزنيم؟
بدون نام
-
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
برادر ظريف!
بد نيست انقدر افاضه فيض ميکنيد يکسري به بيانات حضرت آقا هم بزنيد ها!
ايشون مکرراً هولوکاست رو يک افسانه و دستاويزي براي تهاجم صهيونيسم عليه مظلومين فلسطين معرفي کردند.
من ديگه حرفي برا گفتن ندارم!
سيد
-
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
بريد تو اينترنت سرچ بزنيد نظر رهبر انقلاب در رابطه با هولوكاست
اين مياد :
هولوكاست يك دروغ بزرگ است
كليپ تصويريش موجوده
نيما
-
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
يعني کسي در دولت راستگويان داره دروغ ميگه؟!!!!!!!!!
حسين
-
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
رهبر ما يک فرد فر زانه است دولت تدبير و اميد در راس کارها افرادي را گمارده که در کار خود اشنا بوده و فن ديپلماسي را به خوبي ميدانند اگر کسي رفته باشد و از محل ان ديدن کردن باشند کفشها خاکتر هاي انها را ديده باشند احتياج به انکار ان نخواهد بود تمام شواهد نشان دهنده اين است که چيز هايي بوده است خداوند ظالمان را نمي بخشد
حسامي
-
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
حرف مئسوليت مياورد انسان چيزي را نميداند نبايد اظهار نظر نمايد سکوت بالا ترين فر ياد هاست برايچه کسي که خاکستر ها کفشها ي سوخته و گوره هاي انجا و شکنجه گاهاي انها را نديده صحبت کند انها هم انسان بودند خداوند انسانها را بدنيا اورده و انها را اگر بخواهد از دنيا ميبرد
کوروش کبير
-
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آقا معني اعتدال رو کاملا فهميديم...
معنيش،ادامه راه دولت اصلاحات بود که اکاذيب خودشون رو از زبان مقام معظم رهبري وامام مي گفتن...
ع.ر.ه
-
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
امروز در بسيارى از كشورهاى غربى كسى جرأت ندارد كه واقعه‌ى مجهول‌الحال هولوكاست را زير سؤال ببرد.1391/06/27
صهيونيستها فلسطين را به بهانه هولوكاست غصب كردند اما عدم تحمل رسانه هاي غربي و صهيونيستي و دولتهاي حامي اسرائيل در برابر طرح سؤال و تحقيق درباره هولوكاست نشان مي دهد كه مسئله مشروعيت آنان با گذشت زمان متزلزل تر و بغرنج‌تر و پرسش افكار عمومي جهان از دليل پيدايش اين رژيم جدّيتر شده است.1387/12/14
در يك كشورى كسى به افسانه‌ى هولوكاست اعتراض ميكند، ميگويد من قبول ندارم؛ او را زندان مى‌اندازند، محكومش ميكنند كه چرا يك حادثه‌ى پندارىِ تاريخى را انكار ميكنى!1390/12/18
قسمت اول نظرات آقا درباره هولوکاست
ع.ر.ه
-
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
جرم بودن انكار و يا ترديد در افسانه هولوكاست در غرب، در كنار نبود حق اعتراض به اهانت صريح به پيامبر اعظم (ص) را نمونه‌اي از چارچوب‌هاي غلط و ظالمانه مردم‌سالاري غربي1390/12/18
عدم تحمل رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي و دولتهاي حامي صهيونيزم در برابرِ حتي طرح سؤال و تحقيق درباره هولوكاست كه بهانه‌ي غصب فلسطين بود، يكي از نشانه‌هاي اين تزلزل و ابهام است.1387/12/14
اروپائي‌ها كه در مقابل هرگونه سوالي از هولوكاست جنجال بپا مي‌كنند چرا در مقابل اهانت به پيامبر عظيم‌الشأن اسلام اعتراض نمي كنند بلكه همراهي هم مي‌كنند.1387/01/01
قسمت دوم نظرات آقا درباره هولوکاست
ع.ر.ه
-
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
در مقابل آن كسي كه هولوكاست را مورد سؤال قرار بدهد، همه بسيج مي‌شوند ـ دادگاه‌هاشان، دولتهاشان، روزنامه‌هاشان ـ اما در مقابل اهانت به نبي مكرم اسلام، نه فقط اعتراض نمي‌كنند، بلكه همصدايي هم مي‌كنند! اين حقوق بشر است؟1387/01/01
جرم شمردن تحقيق و ترديد درباره‌ي هولوكاست و كيان صهيونيستي؛1385/10/08
قسمت سوم نظرات آقا درباره افسانه هولوکاست
اينها عين صحبت هاي آقا ست با اين نص صريح جايي براي بحث باقي نمي ماند.
آقاي ظريف معني نرمش اين نيست!!!
صادق
-
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
خدا عاقبت ما رو به خير کنه با اين وزير امور خارجه کم سواد
بگو آخه چرا وقتي مطالعه نکردي حرف ميزني
ضمنا خوبه اين آقايون يه يادي از شهداي هسته اي هم بکنن
کساني که با خون خودشون بزرگترين خدمت رو به کشورشون کردن
يا علي
xoxo
-
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
بي سواد کجا بود؟ بي سواد اونيه که نميتونست چهارکلمه انگيليسي و بدون مترجم با همتاهاي خودش صحبت کنه.اقاي ظريف خيلي هم انسان با فهم و تحصيل کرده اي است و سابقه ديرينه در امور سياست خارجه دارد.
سينا
-
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
براي من دين بالاتر از علم نقش ايفا ميکنه xoxo جان

روز عاشورا کم نبودن عالمهايي که توي کوفه مونده بودن برادر عزيزم
زهرا
-
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
اوه حالا ديگه تعريف سواد انگليسي بلد بودن شده؟!
چقدر خود کم بين و غرب زده هستيد؟
وقتي نماينده هاي مجلس توي جلسه راي اعتماد آقاي ظريف، به عنوان يکي از دلايلي که بايد به ايشون راي داد مي فرمايند که انگليسيش خيلي خوبه!! ديگه از شما انتظاري نمي ره.
من يه پيشنهاد دارم يه گارسون از آمريکا بياريم بگذاريم وزير امور خارجه خيلي هم باسوادتره.
معين
-
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
چي ترجمه بد بوده؟؟؟!!!!
من ديگه حرفي ندارم!
بهنام
-
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
ظريف يک ... به تمام معناست.به خاطر همينه که روحاني کارشو ازش نگرفت ديگه!
آقاي ظريف آيا اين مطالبي که در پايين مياد احيانا به گوشتون نخورده؟
1-امروز در بسيارى از کشورهاى غربى کسى جرأت ندارد که واقعه‌ى مجهول‌الحال هولوکاست را زير سؤال ببرد.????/??/??
2-در يک کشورى کسى به افسانه‌ى هولوکاست اعتراض ميکند، ميگويد من قبول ندارم؛ او را زندان مى‌اندازند، محکومش ميکنند که چرا يک حادثه‌ى پندارىِ تاريخى را انکار ميکنى!????/??/??
3-عدم تحمل رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي و دولتهاي حامي صهيونيزم در برابرِ حتي طرح سؤال و تحقيق درباره هولوکاست که بهانه‌ي غصب فلسطين بود، يکي از نشانه‌هاي اين تزلزل و ابهام است.????/??/??
4-در مقابل آن کسي که هولوکاست را مورد سؤال قرار بدهد، همه بسيج مي‌شوند ـ ????/??/??
ايراني
-
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
اقاي ظريف تاريخ نمي داند لذا نبايد نظر تاريخي دهد هولوکاست واقعا ان طور که صهيونيست ها مي گويند شش ميليون يهودي در کوره هاي ادم سوزي هيتلر سوزانده شده اند دروغ بزرگ است ولي جند صد يهودي توسط هيتلر کشته شده اند ولي از شصت سا پيش تا کنون هها هزار مسلمان فلسطيني تو يهوديا ن کشته شده اند که هيچ ارتباطي به هولوکاست دروغين المان ندارد دکتر ظريف مي خواه با اين کار اسراييل و امريکا را جذب کند .
اسلام طلب
-
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
يک سوال دارم:مظلوميت آقا تا کي؟
بهبهان
-
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
سلام.
چرا کسي از کشته شدکان فقر و قحطي در ايران (مستند شبکه خبر هم پخش کرده) که مسببان اون همين دولت هاي استعماري هستند حرفي نميزنه؟
چرا از کشتار فلسطينيان و مردم سوريه بدست تروريست ها حرفي نميزني آقاي ظريف؟
آقاي ظريف جواب شهدا را چه ميدهي؟
کي به کيه ....
-
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
صادق زيبا کلام در گفت و گو با خبرنگار سياسي " نداي انقلاب" در پاسخ به اين سوال که ظريف در مصاحبه با يک شبکه خبري منکر افسانه خوانده شدن هولوکاست توسط رهبري در سال ?? شده است، به نظر شما آيا وزير امور خارجه در حد تحريف سخنان رهبري هست، افزود: وزير امورخارجه چاره اي جز اين حرف (تحريف سخنان رهبري) نداشته است.

وي با بيان اينکه خود ظريف هولوکاست را قبول دارد و آن را يک جنايت هولناک مي داند ،تصريح کرد: شما خودتان را جاي ظريف بگذاريد اگر بگويند شما که هولوکاست را قبول داريد چرا رهبري آن را افسانه مي خوانند، چه مي گفتيد شما هم مجبور بوديدکه اين حرف را بزنيد!

گفتني است محمدجواد ظريف صبح امروز در مصاحبه اي هولوکاست را به عنوان جرمي شنيع و کشتار جمعي محکوم کرد و واژه "افسانه را که در سايت انگليسي رهب
زهرا
-
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
حضرت آقا از اصطلاح افسانه هولوکاست رو بکار گرفتند.
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=19232
آقاي ظريف، اگر فارسيتون بده، صحبت هاي آقا به انگليسي هم روي سايتشون هست مطالعه کنيد!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار