استعفا نداده‌ام/ مهمترین دلیل اعتراض برخی از افراد عدم آگاهی از دانشگاه است
رئیس دانشگاه یزد در گفت‌وگو با «خبرگزاری دانشجو»:
رئیس دانشگاه یزد با اشاره به شایعه استعفای خود در زمان حضور نمایندگان وزارت علوم در دانشگاه یزد گفت: استعفا نداده ام و با قوت به کار خود ادامه می‌دهم.
تعداد نظرات: ۸
دانشجوي سابق يزدي
-
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
با پول بيت المال بجاي افزايش فضاي آموزشي روزي صدتا در ورودي عوض مي کرد يا کل بودجه ورزشگاه چمن دانشگاه رو خرج چيزاي ديگه کرد. اره واسه کلاسهاي تربيت بدني به خارج دانشگاه مي رفتيم و بعد از دو ماه ما رو مي انداختند بيرون چون دانشگاه اجارشو نداده بود و خيلي موارد ديگه از جلمه خراب کردن کتابخانه خوابگاه و تبديل آن به خواب و تغيير مکان چندباره کتابخانه مرکزي دانشگاه با اين همه هزينه و و و و و و و کاش زود بره اي کاش با چه رويي از وضعيت کارهاي خودش دفاع ميکنه؟؟؟؟؟
ميبدي
-
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
ضمن تشکر اگر به سايت دانشگاه مراجعه شود مشاهده ميشود معادل نصف 17 سال قبل از 85 فضاي اموزشي اضافه شده است. تغييرات درب هاي ورودي در راستاي صرفه جويي بوده است براي مثال هزينه باز بودن يک درب معادل سه شيفت نگهباني و حدود سه مليون در ماه است. برخي از درب ها در راستاي دريافت سند مالکيت انجام شده است براي مثال درب خيابان منتظر فرج شروع عقب نشيني قانوني اميباشد که با بودجه شهرداري انجام شد. يا درب نزديک دخمه در راستاي برگرداندن برخي از زمينهاي داراي معارض انجام شده است و ....
بدون نام
-
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
ايشون تمام ساختمان هاي سطح شهر که توسط مديران قبلي خريداري شده بود رو فروختند از جمله ساختمان بلوار طالفاني يزد و ساختمان هاي بلوار شهيدان اشرف يزد و بسياري ديگه از ساختمان ها
براي نمونه ايشون استاد الهام بخش يکي از مفاخر يزد در حوزه ادبيات رو به اجبار بازنشسته کردند
lميبدي
-
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
ضمن تشکر ساختمان طالقاني فروخته نشده. بقيه ساختمانها بر اساس مصوبه هيات امنا فروخته شده است و معادل ان سالن احمدي روشن و ... ساخته شده است. من هم معتقدم اقاي الهام بخش از بزرگان هستند اما بر اساس قانون استادياران با 30 سال خدمت بازنشسته ميشوند. بنده از ايشان خواستم که فرم هاي ارتقا پر کنند ايشان اظهار تمايل نکردند. اجراي قانون بايد مورد تقدير قرار گيرد.
دانشجوي دوران رياست دکتر ميبدي
-
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
بنده هم دوران رياست دکتر وحدت يعني رئيس سابق دانشگاه در دولت اصلاحات را درک کردم و هم رياست دکتر ميبدي را در دولت احمدي نژاد را.
دکتر ميبدي يک انسان متخصص و خدوم به تمام معنا بود . ايشان برخلاف رويه رئيس قبلي فقط به فکر رفاه دانشجويان و اساتيد بود و براي عمران و زيباسازي فضاي دانشگاه تلاش بسياري کرد. همچنين براي افزايش فضاهاي آموزشي و ارتقاع سطح کيفي آموزشي خيلي زحمت کشيد. جا دارد از ايشان تشکر کنم.
محمد
-
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
عزيزاني که انتقاد ميکنند لطفا با انصاف باشند
دانشگاه يزد يکي از معدود دانشگاه هايي است که به دانشجويان شبانه هم خوابگاه ميدهد و اين با وجود افزايش چند هزار نفري تعداد دانشجويان توسط وزارت علوم است.حجم کارهاي عمراني دانشگاه در طي اين چند سال را با قبل مقايسه کنيد که ساختن يک ساختمان سلف را از سال 76 تا 80 طول ميکشيد.توسعه ي فضاي سبز دانشگاه و... مگر کسي غير از دکتر ميبدي انجام داده؟
دوست دارم دکتر
دانشجو
-
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
من الان ترم 3 روانشناسي دانشگاه يزد هستم و نميتونم نظر بدم که قبلا چه طور بوده ولي خدايي،اونايي که شروع کردن به سرو صدا عليه دکتر واقعا چشماشونو رو خيلي چيزا بستن.قبول دارم مشکلاتي هست ولي خوبه يه خورده واقعيتا رو درست ببينيم.....
دانشجو
-
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
من در دوره کارشناسي در دانشگاه صنعتي اصفهان با دکتر ميبدي درس گذروندم و تا حدودي هم از ايشون شناخت دارم، بالاخره هر شخصي و هر مديري حسن و عيب هايي داره و دکتر ميبدي هم از اين قضيه مستثنا نيست، مسلماً ايراداتي به کارهاي ايشون وارده و از طرفي هم ايشون کارها و اقدامات با ارزشي انجام داده که نبايد از اون ها چشم پوشي کرد. من خودم يه گلايه از دکتر دارم اينکه دوبار به دفترشون مراجعه کردم تا در مورد استخدام در دانشگاه يزد باهاشون صحبت کنم (لازم به ذکر که من دانشجوي دکتري کشاورزي در يکي از دانشگاهاي کشور هستم)، هر دوبار برخورد جالبي با من نشد و بعد از اوون خبر گرفتم که چند نفري هم که اونجا بورسيه شدند همه غير بومي هستند و يا دکتر ميبدي پيگير انتقال اساتيد دانشگاه شيراز به اونجا بوده، چي مي شد اگر از همون جووناي يزدي که CV خوبي هم داشتند استفاده مي شد؟ البته شايدم شنيده هاي من اشتباه بوده ... در هر صورت اميدوارم چه ايشون و چه هر کس ديگه اي که در پست رياست دانشگاه است در ارتقاي دانشگاه يزد موفق باشند
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار