رسالت یک رساله چیست؟ / بالاخره «پایان نامه» فتح الفتوح هست یا نه؟
نسبت به توقعاتی که از یک «رساله دانشجویی» می رود چه نگاه هایی وجود دارد و اساتید و دانشجویان هرکدام چه تصوری از رسالت یک رساله دارند؟!
تعداد نظرات: ۲
hayyan
-
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
با سلام
به عنوان کسي که تا الان بيش از ? سال رو صرف تحصيلات دانشگاهي تلف کردم خدمتتون عرض مي کنم ما در کشور فاقد هر گونه هدايت صحيح هستيم.هيچ گونه هدايتي در مورد پايان نامه ها به درستي صورت نمي گيرد. در دانشگاههاي دولتي همه چي حول مقاله مي گرده و کاري خوبه که با کمترين هزينه مقالات بيشتري توليد کنه و لو با ساختن اطلاعات به صورت دستي!!!! بعضي ها هم در دانشگاههاي دولتي دنبال پول در آوردن هستن که اونها يه آب شسته ترن! ولي در عين حال خيلي مونده تا به نتيجه برسن. در کل محکم بهتون مي گم که اگه مطالعات مذهبي و سياسيم نبود و فقط درس مي خوندم, تا الان فقط وقتم رو تلف کرده بودم. ميانگين بازدهي کاري تو مقاطع تحصيلات تکميلي کمتر از ?? درصده. پروژه ها خيلي بزرگتر از بودجه هاي اونهاست.
در مورد آزاد و پيام
hayyan
-
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
در مورد آزاد و پيام نور هم ديگه نگم! من خيلي از بچه هاشون رو ديدم که پايان نامه رو ميخرن و فقط زحمت دفاعش رو مي کشن! واقعا زحمت کشن!
من مي گم در دانشگاهها تخته بشه والا بهتره! حداقل وقت جوونا رو نمي گيريد. البته من اشتباه کردم دکتري خوندم. الان هم هر وقت پيش استادم اين حرف رو مي زنم مي گه تو داري اونايي که تو رو قبول کردن زير سوال مي بري. ولي واقعا چرا ما بايد درس بخونيم اون هم تو مملکتي که کسي به علم و دانش اهميت نمي ده!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار