کد خبر:۳۳۱۶۹۳
آقای ضرغامی اسپانسرها صدا و سیما را به کجا برده‌اند؟

صدای کاردان هم از تبلیغات در تلویزیون در‌آمد

به راستی باید پرسید اعتیاد «رسانه ملی» به تبلیغات تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟
صدای کاردان هم از تبلیغات در تلویزیون در‌آمد
به گزارش خبرنگار حوزه سینما و تلویزیون «خبرگزاری دانشجو»؛ دیروز در برنامه «شهر باران» که ویژه برنامه شبکه اول سیما برای افطارهای ماه مبارک رمضان است سرانجام مجری این برنامه، داریوش کاردان، از مشکلات متعدد مالی این برنامه به تنگ آمد به دلیل مشکلات این برنامه از مخاطبان خود عذرخواهی کرد.
 
این مجری باسابقه و نامدار تلویزیون که امسال بعد از پنج‌سال به عرصه اجرا بازگشته‌است در عذرخواهی خود از مردم گفت: «اگر گاهی در برنامه مشکل و کم و کسری ایجاد می‌شود، ببخشید، چراکه هم هیچکس کمک برنامه‌ی ما نیست و اسپانسر نداریم و خودمان به تنهایی برنامه را پیش می‌بریم و هم اینکه شاید من تازه‌کار هستم و گاهی برنامه دچار مشکل می‌شود. درهر صورت از بینندگان «شهرباران» عذرخواهی می‌کنم.»
 

در این بین آنچه که باید از مقامات صدا و سیما و شخص عزت‌الله ضرغامی به عنوان رئیس این سازمان پرسید این است که چرا با اتخاذ رویه‌ای ناصحیح تا این حد برنامه‌های صدا و سیما را وابسته به اسپانسرینگ کردند؟ چرا در صورتی که یک برنامه بخواهد استقلال خود را حفظ کند باید با چنین مشکلاتی مواجه شود؟به راستی باید پرسید اعتیاد «رسانه ملی» به تبلیغات تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
نظرات شما
رضا
-
۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
اين اعتياد زماني درمان ميشود که دولت فخيمه يازدهم بوجه مد نظر رسانه ملي رو بدون گرو کشي سياسي پرداخت کند!!!!
0
0
پربازدیدترین آخرین اخبار