آیا اگر یک فرد معمولی کارت پایان خدمت جعل کرده بود، با انعطاف و آغوش باز مواجه می‌شد؟
انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز:
انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز در نامه‌ای خطاب به مسئول ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواستار برخورد با متخلفان کارت‌های پایان خدمت بازیکنان لیگ برتر فوتبال طبق قانون اساسی و به دور از الطافات ویژه و فراقانونی شد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
دانشجویان عزیز نظر خیلی از مردم با نظر شما عزیزان یکی است یک واقعیت را به شما عرض کنم تا ببینید این کارها ریشه اش از کجاست ما یک زمانی توفیق شرکت در جنگ حق علیه باطل را داشتیم فرمانده ما می فرمود برادرها بروید درس بخوانید آموزش و پرورش در جبهه ها مدرسه احداث کرده تاکید به درس خواندن داشت می فرمود جنگ یکروزی تمام می شود شماها برمی گردید می بینید یکسری آدمهای بی درد ، ضد انقلاب ، نااهل و ...... توی شهرها نشستن درس خواندند و به مدارج علمی رسیدند و شماها باید بروید محافظ این افراد بشوید بعضی از ماها هم فکر می کردیم ماکه شهید می شویم دیگر وقتمان را چرا صرف اینکار بکنیم وقتمان را فقط برای جنگ با دشمن کردیم حال می بینیم فرمایش فرمانده دلسوزمان چقدر بجا بود حال مسئولیت دست چنین افرادی است که کار به نحو احسن انجام نمی شود خودمان مقصر هستیم در هر صورت شما جوانان عزیز باید تلاش کنید و قدرت را به دست بگیرید تا فرمایش رهبری معظم انقلاب و همچنین فرمانده ما در آن ایام که پیش بینی چنین روزهایی را کرده بودند با پا به عرصه گذاشتن شما محقق و مشکلات مرتفع گردد خلاصه تا اینها هستند همین است مگر دلسوزان جای اینها را بگیرند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
تازه متوجه حرف مقام معظم رهبری میشوم که میگفت :این عمار ؟کجاست عمار؟ بیش از این هم نمیشود انتظار داشت؟
سید مهدی سادات
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
سلام
اگر واقعا مدافع رهبری هستید چرا خلاف قانون افراد را نادیده میگیرید ؟
وقتی شما قانون رو لگد میکنید قطعا فضا برای امثال موسوی و کروبی هم فراهم میشه
حتما باید جلسه و همایش برگزار کنید تا فساد رو ریشه کن کنید یا منتظرید رهبری خودش بیاد و دادگاه برپا کنه و با مجرمان برخورد کنه؟
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
با سلام خدمت سرلشگر فیروزآبادی
شما نماد بسیج در بین نیروهای نظامی در ایران هستید لطفا با نهایت دقت با قشر مرفح و کم کار کشور (فوتبالیسیتهای متخلف)برخورد کنید
ارسال نظرات
آخرین اخبار