مطابق متن منتشر شده در لوزان، ۲۸۰ سال برای راه اندازی یک راکتور زمان لازم است/ مذاکرات دو مرحله ای شد
حجت الاسلام ذوالنور در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به ما گفته‌اند تا ده سال سقف ذخایر اورانیوم غنی شده‌تان از ۳۰۰ کیلوگرم بیشتر نمی‌تواند باشد دقت کنید ما برای سوخت و بارگذاری یک راکتور هزارمگابایتی باید ۸۴ تن سوخت داشته باشیم اگر بخواهیم سالی ۳۰۰ کیلوگرم مصرف کنیم یعنی با برآورد آنان ۲۸۰ سال طول می‌کشد تا سوخت یک راکتور هزار مگاواتی را تولید کنیم آمریکایی‌ها استخوان را لای زخم گذاشتند و نتیجه را به تفسیر و نظر خود واگذار کردند.
تعداد نظرات: ۲
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
با سلام و درود بر رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و شهدا و رزمندگان اسلام،
یک بیانیه صادر شده و کسی از جزییات آن آگاه نیست و از بس هجمه ی تبلیغاتی وجود دارد کسی جرات بحث کردن و پرسیدن حقیقت رو هم نداره.مسولین دولتی هم که تا سوال مطرح میشه فقط میگن با ما همدل و همزبان باشید و اعتماد کنید. حرف های رسانه ای امور خارجه هم سراپا تناقض و توجیه نامربوطه لطفا شما که آگاهی بیشتر و علمی تری دارید افکار عمومی و تشنه ی حقیقت رو از جزییات مثبت و منفی بیانیه ی لوزان آگاه تر فرمایید.
با سپاس فراوان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
به نظر می رسه تیم مذاکره کننده تمام حقوق رو گرفتن (حق مأموریت - اضافه کاری و ......... حقوق ما) تازه وقتی دانشمند صالحی و ظریف میگن ما نیاز نداریم حتما درسته ..... اصلا اگه ادامه بدی میگم اسمت رو ته لیست بی سوادها اضافه کنن
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار