حضور مشکوک ۲۰ دانشجوی دانشگاه تهران در روز انتخابات
حاشیه‌های انتخابات نمایندگان حاضر درشورای ناظر بر نشریات وزارت علوم
با فرارسیدن زمان انتخابات نمایندگان حاضر در شورای ناظر بر نشریات وزارت علوم، طیف منتسب به اصلاحات با حضور ۲۰ نفر در روز انتخابات سلامت این انتخابات را زیر سوال برد.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
یک انتخابات کاملا مهندسی شده.
من حضور داشتم.
به نظرم باید انتخابات دوباره برگزار شود و با نظارت شدیدتر. جالب بود که ناظران همایش نیز همه از یک طیف و جریان خاص بودند که از انتخاب شدن نامزدشان ذوق زده شده بودند و کف می زدند. ناظر بی طرف برای کاندیدای خاص کف می زد!!!!
امین
United States of America
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
مملکت رو به طور کامل دارن مهندسی میکنند! کودتای رنگی جواب نداد و یک مدل جدید دارد در ایران پیاده می شود که تا آبدارچی ادارات رو هم شامل شده! مسئولین هم که یا با همین طیفند یا دلشون به حمایت دولت برای انتخابات بعدیشون خوشه یا خوابند و اگر هم بیدار باشند نمیتونند واضح و روشن حرف بزنند. اگر تمام اقدامات و حرف های دولت و حتی ارتباطات با کشورهای بیگانه و نحوه رفتارشون رو بررسی کنید خیلی چیزها واضح می شود. اگر خیلی بخواهیم حساس تر نگاه کنیم پیام های رییس جمهور در مورد نیروی انتظامی می تواند به مسئله افزایش گشت های امنیتی که با توجه به فعالیت های تروریستی هست هم اشاره کرد! میدونم نظر چاپ نمیشه اما گفتم داشته باشید شاید سال دیگه دیدیدش
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار