پخش جشن دوسالگی «دکتر سلام» از شبکه افق
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۱۵۰۳۷

پخش جشن دوسالگی «دکتر سلام» از شبکه افق

جشن دو سالگی طنز سیاسی اجتماعی «دکتر سلام» امشب ساعت ۱۹ و ۲۴ و تکرار آن فردا ساعت ۱۰ و ۱۴ از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو» جشن دو سالگی "دکتر سلام" ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه هفتم خرداد از شبکه افق پخش می شود.

 

همچنین علاقمندان می توانند تکرار آن را ساعت ۲۴ همان شب و فردای آنروز ینی جمعه ساعت ۱۰ و ۱۴ روز بعد تماشا کنند.

 

قرار است این مجموعه از شبکه های دیگر سیما نیز پخش شود.

 

"دکتر سلام" طنز سیاسی اجتماعی است که در مدت دو سالی که از طریق خبرگزاری دانشجو منتشر می شود، توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند.

 

تا کنون ۷۷ قسمت از مجموعه "دکتر سلام" منتشر شده و چندین چهره و شخصیت مسئول، عنوان "دکترترین دکتر هفته" را از آن خود کرده اند.

 

پس از برگزاری جشن موفقیت آمیز یک سالگی دکتر سلام در مجتمع فرهنگی دانشجویی ۱۳ آبان در سال گذشته، متولیان آن امسال بر آن شدند تا دومین جشن تولد برنامه شان را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار کنند.

 

عزت الله ضرغامی، غلامعلی حداد عادل، محمد حسین صفار هرندی، سعید قاسمی، حسن عباسی، مسعود ده نمکی، ابوالقاسم طالبی، سید محمد حسینی، پدر شهید احمدی روشن، حجت الاسلام حمید رسایی، سید نظام الدین موسوی و اصغر نقی زاده از جمله مسئولانی بودند که در جشن دو سالگی دکتر سلام حضور داشتند.

 


 

نظرات شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
آخ جوووووووووووووووووون
13
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
سلام اسم مهمون ویژه رو که ننوشتید
معرفی میکنم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آرمیتا خانم گل
18
4
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
بسیار عالی
10
0
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
با سلام
چرا استاد رائفی پور را دعوت نکردید؟:(
20
0
ناشناس
United States of America
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
سلام.
مگر اینکه از شبکه افق سیما بتونیم فیلم کامل مراسم رو ببینیم وگرنه شما که ...
10
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
ممنون از نفوذ وسیع در صدا و سیما!
7
4
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
سلام
پیامکش واسم اومد
دستتون درد نکنه
لایک دارید
ایشالا یه روزی خود مجموعه ی دکتر سلام هر هفته تو تلویزیون پخش بشه
لطفا فیلم کامل جشن رو برای دانلود ، توی سایت هم بزارید
10
1
حدیثه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
ایــــــــــــــــــــــــول... فقط امیدوارم زیاد خلاصش نکرده باشن!
10
0
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
دمتون گرم....خیلی خوب بود
11
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
آقا این که کامل نبود ):
13
0
حسن رجبی
United States of America
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
برنامه رو دیدم خیلی باحال بودولی معلوم بود خیلی سانسور داشت.. اون قسمت صحبت های اقای حسینی در مورد حاج اقا خاطره بحال بود
16
0
یامهدی عج
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
کل برنامه شبکه افق 30 دقیقه بیشتر نبود 7 شروع شد 7 و نیم تموم شد درس عبرتی شد برای بنده >>>سال آینده اولین نفر که ثبت نام می کنه بنده هستم ولی لطفا کل مراسم را برای دانلود در سایت قرار بدید.یاعلی
21
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
آی خدا از این همه ساعت جشن فقط 40 دقیقه؟؟؟؟؟؟؟اونم بخشایی که رو سایت واسه دانلود هست؟؟؟/
آخه من به کی بگم ؟؟
13
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
امشبب اجراهای گروه نبض رو بذارید
چشمم به سایتتون خشک شد بابا
11
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
like
8
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
نه بابا کم کم دارید مشهور می شوید
12
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
میشه کلیپ بچه هابی رو هم که میگفتن دکتر سلامی ها سلام رو هم برا دانلود بزارید..ممنون.
14
0
313
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
ای بابا جون به لب کردید مارو ، لطفا فیلم کاملو جهت دانلود قرار بدید!
35
0
سلام
Saudi Arabia
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
این که همش سانسور بود و خیلی ناقص .
38
0
یامهدی عج
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
انتظار داشتی بدون سانسور پخش کنند.متاسفانه جای بچه بسیجی ها در تلویزیون خالیه همه می ترسند که یک مراسم را به صورت کامل پخش کنند.البته برای اولین بار بد نبود و ما از صداو سیما تشکر می کنیم با وجود همه سانسورها.
ناشناس
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
خود این حرکت در صدا و سیما خیلی عالی بود و ان شاءلله ادامه دار باشه... اما به قول دوستمون 90 درصدش سانسور شده بود و از جشن به اون بزرگی فقط گوشه ایش پخش شد که خیلی ضد حال بود :-(
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
واقعا خسته نباشید میگم به همتون!!
لطفا اون بخشی که حاج سعید قاسمی صحبت میکنن رو بذارین برای دانلود
12
0
سامع
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
تو یه سری سایتا زده بودن ساعت شیش و نیم عصر جمعه
:(
4
0
ناشناس
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
راس می گه منم برا همین ندیدم..الان به کی شکایت کنم؟؟؟
ناشناس
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
خدا بگم چکارش کنه این سایت افسران رو اره اونجا هم جمعه 6:30 زده بود منم منتظر ....
ای سایت .....
حالا دوباره کی میزارن؟
پهپاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
دکتر سلامی ها
سلام
10
0
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
خودتون فیلم کامل جشن رو ندارین مگههه ... خب بزارین جون به لب شدیم دیگه.... با فرمت جدید x265 هم انکودش کنین که حجمشم کم بشه با کیفیت بالا...... آقا عجلههههه
17
0
یامهدی عج
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
معادل فارسی کلمه آپلود>>>>>>بارگذاری>>>>>آقای حداد ما گفتیم به ایشام از ما راضی باش
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
درود بر روحانی..
کور باد چشم حسودان
4
37
ناشناس
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
ان شاالله با هم محشور بشید
یامهدی عج
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
چرا درباره پخش دکتر سلام از شبکه 3 اطلاع رسانی نکردید؟کسانی که گیرنده دیجیتال نداشتند می تونستند ببینند بهر حال دکتر سلام از شبکه 3 هم پخش شد ان شاء الله همین طوری ثابت قدم به راهتون ادامه بدید پایدار باشید .یاعلی
1
0
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
لطفا اگه میشه مراسم جشن رو (قسمت هایی که خودتون میدونید خوبه) در سایت بزارین .چون فکر کنم خیلی ها مثل من نتونستن درجشن شرکت کنن .ممنون
1
0
زهرا
United Arab Emirates
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
فقط نظرات یک مشت دهان گشاد رو گذاشتید
چرا نظر من و ۹۲ درصد مردم مثل من رو که از دیدن این برنامه بیشتر از قبل از عملکرد تلویزیون متنفر شدند رو نذاشتید
اینطور نخواهد در تلویزیون هر چه تهمت و تخریب هست نسبت به کسانی که مورد علاقه و احترام مردم هستند انجام می دهند و به ملت توهین و ظلم می کنند باید در برابر مردم پاسخگو باشند
0
13
میثم
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
92 درصد مردم !!!!!!!!!!!!!!!!
لطفا کمی در اجتماع حضور پیدا کنید تا متوجه بشید.
اینم مثل شعار فتنه گران سال 88 بود ، چی می گفتند؟؟!!! آهان ،می گفتند " مابیشماریم " (الکی ،مثلا همه ملت پشتیبانشون هستند)
ناشناس
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
چه بی ادب. هیچ معلوم هست درباره چی حرف می زنی خودتم فهمیدی چی نوشتی؟
پربازدیدترین آخرین اخبار