فتنه مجلسی با رمز «توافق به هر قیمت»
باشگاه دانشجویان/
مجلس کنونی که اکثریت کرسی‌های آن را نیروهای اصولگرا و ولایی در اختیار دارند، به احتمال فراوان تصویب پروتکل الحاقی را نخواهند پذیرفت.
تعداد نظرات: ۲
جوادی
United States of America
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
با سلام . احتمال چنین رویدادی بسیار زیاد است زیرا اقدامات دولت و شرایط بوجود آمده این احتمال را صحت می بخشد . انشاءاله که اینطور نباشد ولی اگر باشد فتنه جدید بسیار پیچیده تر خواهد بود و خطر آن نیز بسیار بیشتر از فتنه 88 می باشد . این احتمال هم وجود دارد که تیم مذاکره کننده تا انتخابات مجلس مذاکره را طولانی نماید و اگر مجلس بنفع آنان بود تصویب هر تفاهم نامه ای ممکن خواهد شد لذا باید ملت ایران بیدار باشند و این فقط از سوی خواص امکان پذیر است تا مردم را به عمق فتنه آشنا نمایند .
جوادی
United States of America
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
این پرسش وچود دارد که آقای عراقچی اعلام نمود بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان منتفی شده است در صورتیکه آمانو و وندی شرمن و کری و دیگر اعضای 5+1 اعلام داشته اند شرط اساسی امضاء تفاهم هسته ای پذیرش کامل پروتکل الحاقی و بازرسی از مراکز هسته ای و نظامی ایران می باشد . پس الان و در حال حاضر چگونه مذاکرات ادامه دارد و برای چه در حال ادامه مذاکرات می باشند زیرا طرفین هیچیک در خصوص بازرسی مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان تفاهم ندارند . این شبهه القاء میشود که قرار است با انتخابات مجلس مذاکرات بطول بیانجامد و در صورتیکه مجلس بنفع دولتیها بود هر چیزی را میتوانند در مجلس به تصویب برسانند . پس باید مردم و مجلس هوشیار باشند . درخواست عاجزانه این است که رهبر معظم انقلاب مردم را آگاه نمایند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار