مسائل مطرح شده در خصوص حراست دانشگاه کذب است
رنجبر در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:
روابط عمومی دانشگاه خوارزمی گفت: مباحث مطرح شده از سوی دانشجویان در خصوص حراست دانشگاه و سوالات از دانشجویان کذب است.
تعداد نظرات: ۵
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
بابا خود من به کمیته انضباطی احضار شدم! اینا دیگه با دروغ هاشون شورش را در آوردن. تو روز روشن میگن شبه. هیچ کس هم نیست چیزی بهشون بگه. مسخره کردن. نامه ی احضار بچه ها به کمیته انضباطی توی اینترنت هست. حتی خودم میتونم نامه م را ارسال کنم. مسئولی که اینقدر راحت دروغ میگه، چه تضمینی هست که فردا روز آمار، اطلاعات و گزارش دروغ نفرسته؟ کی به این آدما اعتماد میکنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
نامه رو بارگذاری کنید تا همه بفهمن.
نیتا مهدی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
چرا اینقدر دروغ میگید؟؟؟ بچه های مارو هنوز راه نمیدن تو دانشگاه!! کمیته ای شدن!! حالا میگید دروغه؟؟؟ کی برای رسیدگی به مشکلات ما کمیته تشکیل دادن؟؟ کجا فضای دانشگاه آرومه؟؟؟؟
دانشجوی علوم اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
واقعا متاسفم براشون. در این دو ماهی که ادغام صورت گرفته ما به جز وعده دروغ چیزی ندیدیم. دانشگاه خوارزمی بیست نفر از دانشجوها رو کمیته ای کرده و حتی بدون حکم قانونی اونها رو داخل دانشگاه راه نمیدن. همچنین به تعداد زیادی از والدین تماس گرفتن و تهدید کردن که از این به بعد اگر فرزند شما سیاسی شدش به ما هیچ ارتباطی نداره و با این کار قصد ارعاب داشنجوهایی که میخوان حقشونو بگیرن دارند. واقعا چرا این همه دروغ و تزیر. ایکاش دروغ گویی مسئولین یکی از جرمهای بزرگ می بود تا به این سادگی دروغ نگن. یکی از بزرگترین آرزوهای من اینه که دروغ از بین مسئولین ما از بین بره. واقعا براشون متاسفم
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
که کذب محضه!!!'؟؟؟ اره؟!!! حداقل شجاعت بیان رفتارای نادرستی که کردید و داشته باشید! اگه حق با شماست پس کاراتونو انکار نکنید! متاسفم براتون، متاسفم از این که دانشگاهم به دست انسانهایی چون شما افتاده! از ارامش صحبت میکنید؟ همون ارامشی که با تهدید به دست اوردید؟ چه ارامشی؟ همه هنوز مخالفن کسی موافق نیست! همه از اسم جدید دانشگاه متنفرند! خدا اون بالا نظاره گر ماست! شاید کسایی که ندونن حرف شمارو باور کنن! اما خدا خودش شاهده اعمال شماست . مام شمارو به خدا واگذار میکنیم.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار