ساخت مرقد اشرافی برای امام(ره) ریشه در جاهلیت دارد/ می‌خواهند چهره تحریف شده‌ای از امام نشان دهند
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان در بیانه ای اعلام کرد: ساخت مرقد اشرافی برای امام خمینی(ره) ریشه در جاهلیت دارد و افرادی، سعی دارند چهره تحریف شده ای از امام را نشان بدهند.
تعداد نظرات: ۱۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
آقایان عزیز جوانان عزیز برای کوری چشم دشمنان اسلام وانقلات وبرای عزت وافتخار وسربلندی امام راحل عزیزمان بهترین کارها را باید کرد دست از سیاه نمائی ونوک دماغ خود دیدن را بردارید
شریف
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
خود امام جوابتان را میدهند که فرمود:
امام روح الله:«با حفظ جهات شرعی در مورد زمین مذکور با پیشنهاد حجت‌الاسلام، آقایان خامنه‌ای و هاشمی، موافقت می‌شود. ان شاء الله در کنار ساختن مصلای تهران، در ساختن‌ بینش کفرستیزی مسلمانان موفق باشید. ضمناً سادگی مصلا باید یادآور سادگی محل عبادت مسلمانان صدر اسلام باشد. و شدیداً از زرق و برق ساختمان‌های مساجد اسلام امریکایی جلوگیری شود.» ( ۲۳/۸/۱۳۶۷ )
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
شما با این دیدگاه حتما عزت انقلاب و اسلام را هم در رفاقت و خنده های دیپلماسی با امریکا میدانید ./
عزت امام امروز ادامه دادن راه امام است و پیرو خط امام بودن . . .
عزت انقلاب امروز در گرو زنده ماندن آرمان های انقلاب است...
و اینهاست حقیقت
وما به کوری چشم دشمنان نخواهیم گذاشت که با تحریف اندیشه و آرمان امام بتواننند به اهداف خودشون یعنی از بین بردن خط امام برسند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
من یه سوال دارم
الان حرم امام رضا انقدر با شکوه هست، اشکالی داره
من نمیفهمم چرا ساخت حرمی باشکوه برای امام خمینی اشکال داره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
اگه از بیت المال باشه بنا به تفکر امام خمینی مشکل داره وگرنه خیلی باشکوهه
امان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
مطمئن باشید امام رضا ( ع ) نیز با اینگونه ریخت و پاشها مخالفند . دلیل آن اینکه هیچگونه آثاری از بقعه و بارگاههای ساخته شده تا 250 سال پس از از هجرت وجود ندارد و در تاریخ اسلام جائی در خصوص ساخت و ساز چنین بناهائی توسط ائمه ( ع ) دیده نشده است . اگر کسی سراغ دارد منبع آنرا اعلام کند .
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
متن رو کامل خوندید؟؟؟
بخشی از صحیفه ی امام را یاد آور می‌شویم که فرمودند: پیامبر اسلام نیازی به مساجد اشرافی و مناره‌های تزئیناتی ندارد. پیامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پیروان خود بوده است که متأسفانه با سیاست های غلط حاکمان دست نشانده، به خاک مذلت نشسته‌اند.
استفاده از بیت المال...
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
درود به غیرتتان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
با سلام . تو بیانه هم اومده که با خرج بیت المال در این راه مخلفند.بیانیه جامع و کاملی هست
فرامرز
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵

متاسفانه از انقلاب به بعد حوزه ها از وظيفه اصلي شان دور شدند که همان تربيت فرزانگان است که گويا پس از جنگ کلا فرزانگي کنار گذاشته شد و برازندگی جای آن را گرفته شاید فکر میکنند دوران فرزانگی تمام شده و دوران برازندگی آغاز شده البته جایگاه بزرگان دینی بسیار بالاتر از این خشت و گل است و مردم برای قدر شناسی از آنها برایشان بارگاههای کاخ مانند می سازند و فکر میکنند با این تشریفات از آنها قدر دانی می شود در صورتی که قدر دانی از آنها ادامه دادن راهشان است و آن رضایت خدا و بندگان خداست و متاسفانه یک مسابقه برازندگی میان قبور متبرکه ایجاد شده که همه مسئولین این بارگاهها در پی اول شدن در این مسابقه هستند اما در گردا گرد این قبور مردمی هستند که نیازمند یک هزارم این هزینه ها هستند
ناهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
به راستی که سازه باشکوه برای حرم مطهر امام رضا امری واجب و شرعی و برای بقای دین اسلام لازمه هرچند که از نذورات مردم تمام این خرج ها میشه ونه از بیت المال .
امام خمینی خودش از اشرافی گری متفر بود به همین خاطر به امام مستضعفان معروفه . حالا این سازه با پول بیت و المال نیست اقایون اگه جوابی دارن بیان به صورت شفاف با مردم در میان بزارن
ارمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
به راستی که قبل از صحبت های امام خامنه ای در حرم مطهر امام این بیانیه رو دادن نشان از بصیرت بالای تمام بسیجیانه. نگاه کنید انگار میدونستن امام خامنه ای از چی میخواد حرف بزنه. من به جرات میگم همه بسیجی ها هم فکر امام خامنه ای هستند که حتی نگفته حرف دل اقا رو میزنن .
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
جای تاسف داره؛ واقعا آیا سیره ی امام راحل با این همه تفاخر و تجلل های مادی همخوانی داره؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
این گونه بیانیه ها در کمال ادب و احترام ، دغدغه های چشم بیدار دانشجویی رو به بقیه مسئولین یاد میده.
ارسال نظرات
آخرین اخبار