ماجرای انتشار مطلب از یک سایت فیلتر شده در دانشگاه/ ایجاد دانشکده‌های اقماری عجولانه بود/ رتبه دهم «بو علی» در کشور
در گفتگو با رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان مطرح شد
رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: وزارت علوم در ارزیابی‌های خود بر اساس شاخص‌های سال ۹۳، دانشگاه بوعلی سینا را دانشگاه دهم در لیست دانشگاه‌های جامع متمرکز قرار داده بود.
تعداد نظرات: ۴
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
ایشون چرا به رئیس جمهور و وزرای دولت برای فیلتر شکنی اعتراض نمی کنند: الناس علی دین ملوکهم
س.ص
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
استقامت ایشون در مقابل افراطیون جای تحسین دارد.
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
باعرض سلام.ایشون اگر که ایجاد دانشگاه های اقماری را عجولانه میدانند ومیگویند که زیر ساختهای لازم برای انها فراهم نشده است پس چرا برای رفع مشکلات انها در طی یکسالی که از مدیریتشان گذشته عملا هیچگونه اقدامی نکرده اند و چه بسا که اوضاع این دانشکده ها نیز بدتر از گذشته شده است.کاشکی ایشون در اظهار نظراتشان در مورد دانشکده های اقماری صادق تر بودند
م. آرف
United States of America
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
جناب آقای دکتر! در همه ی دانشگاه ها نرخ غذای دانشجویان شبانه و روزانه یکسان هست اما در دانشگاه بوعلی به دلیل سوء مدیریت امثال شما و کسری بودجه ی میلیاردی دانشجویان شبانه باید در تنگنا قرار بگیرند!
در مورد دانشکده های اقماری هم باید گفت هنوز برخی رشته ها فاقد حتی یک عضو هیئت علمی هستند. دانشجویان این دانشکده ها از نبود حداقل شرایط رفاهی و آزمایشگاهی و ... رنج می برند. جناب آقای دکتر! با وجود این همه کاستی در دانشکده های اقماری که خود بهتر از هر شخص دیگر بر آن ها اشراف دارید چرا یک تنه در مقابل وزارت علوم ایستاده اید و بر راهی که میدانید به ترکستان است اصرار می ورزید؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار