از حق الناس بترسید
نامه‌ دانشجویان بورسیه به صدیقی
جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه‌ای به رئیس سازمان اموردانشجویان اعلام کردند: می‌دانید با انتشار نام دانشجویان بورسیه و تهمت زدن های بی اساس، رانتی، آقازاده، بی سواد، لغو بورس و ... بنیان چند خانواده نوپا را ویران کردید؟
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
خدا ظالمان رو لعنت کنه
ناشناس
Kazakhstan
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
موضوعی کاملا تخصصی را به سطح عمومی جامعه کشاندند تا جنگ و جدل سر بگیرد. مثل اینکه انتخاب استاندار و قاضی و ... را به بحث عمومی بگذاریم بعد هرکس بنا به مشکلاتی که دارد هرجور دلش می خواهد اظهارنظر کند بعد هم اسمش را بگذاریم دموکراسی!!!!! متأسفانه شاهد نظرات متعدد و ضد و نقیض می¬باشیم. نظراتی که در واقع باید با پشتوانۀ اطلاعات جامع همراه باشد، امروزه به راحتی توسط همگان مطرح می¬شود، نظرات غیرتخصصی و سطحی که نه تنها نتیجه¬ای ندارد بلکه ذهن جامعه را مشوش می¬کند.
پهپاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
این موضوع تخصصی چیزی است که متاسفانه سیاست بازان فتنه باز به سطح عمومی جامعه کشاندند آنجا که روحانی گفت: و اما بورسیه و ما ادراک ما البورسیه! و بعد که دروغ بودن مطلب در گرماگرم داستان اسیدپاشی به محاق رفت و فراموشانده! شد، آقایان حتی یک معذرتخواهی خشک و خالی هم نکردند. توبه که جای خود دارد.
آقایان راستگویان! جواب خدا را چه خواهید داد؟
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
حق با شماست ولی فکر می کنم اولین کسی که این مطالب رو علنی اعلام کرد آقای وزیر علوم سابق بود. البته آقای روحانی هم با سخنرانی هاشون بر این مطلب و رسانه ای شدنش دامن زدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
نهاوندیان: این دولت فقط راست می گوید خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فرزندشهید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
رامیانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
با سلام به مسئولانی که مسلمان هستند. بالاخره جرمی اتفاق افتاده یا از آن طرف یا از این طرف! رهبری ادعاهای دولتی ها را باطل دانستند، پس چرا هیچکس رسیدگی نمی کند؟ اگر در کره جنوبی یا چین چنیناتفاقی افتاده بود، پدر مجرم را در می آوردند! چرا اینجا هر کس هر چه بگوید هیچ مسله ای نیست؟! آبروی مردم چقدر ارزش دارد؟! آقایان قوه قضائیه و... به چه دردی می خورند؟! آه خدا آه خدا آه خدا ! نزد چه کسی دادخواهی کنیم؟!
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
دروغ یعنی دروغ ،خجالت هم نمی کشند از مردم،رشد علمی کند کردن
ناشناس
-
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
لعنت خدا بر دروغگويان خائن به انقلاب اسلامي
ارسال نظرات
آخرین اخبار