دعوت دانشگاه‌های‌تهران ازظریف برای حضوردرجمع دانشجویان
رمضان زاده در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» خبر داد
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ گفت: دانشگاه‌های تهران بزرگ از دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده جهت حضور در جمع دانشجویان و پاسخگویی به سوالاتشان در خصوص توافق و برجام دعوت کرد.
تعداد نظرات: ۸
پسر شجاع
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
با سلام
هفته آینده قرار است وزیر امور خارجه فرانسه لوران فابیوس به ایران بیاید. دانشجویان سراسر کشور به هوش باشید این مرد دشمن اسلام و ایران است. بیایید با تجمع در برابر سفارت فرانسه از حضور این دشمن اسلام و مسلمنی در کشور و خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کنیم.
ناشناس
Germany
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
آقا لطفا احساساتی نباشید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
احساساتی؟!!!!
منظور شما از احساساتی چیه؟
به پیامبر شما توهین کرده اند
سالها به منافقین پناه داده اند
خون آلوده به هموطنان ما دادند و در کمال وقاحت عذرخواهی نکرده و خسارت ندادند
حالا شما داری از احساساتی نشدن دم می زنی؟
واقعا که.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
سلام
کنسرت بذارید میان...
سوال و جواب و اینا نه
فایده نداره نمیاندشون
ناشناس
United States of America
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
ظریف و دولت همه برای تهران هستن... ای خدا
ناشناس
Germany
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
اگه برای دغدغه ی هر قشری قرار باشه آقای ظریف حضور پیدا کنه که تا 23 ماه دیگه هم باید پاسخ اقشار مختلف رو بده!
شما دغدغه های دیگری هم دارید که تا بحال اصلا و ابدا از مسوولین به وجود آورنده ی آنها درخواست حضور نکرده اید! 5 سال تجربه دانشجویی من فقط با بحث هایی در مورد دغدغه مهدویت و دغدغه های دینی بود! حال چه شده که به فکر مسایل سیاسی و اجتماعی افتاده اید مانده ایم!
گزینه زیر میز آمریکا، سیاست مهار ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
هشدار!!!این قطعنامه و این توافق از گزینه های زیر میز آمریکا برای کنترل و مهار ایران وخدعه و نیرنگ بزرگی بود که البته کارشناسان و مردم با بصیرت ایران اون رو به دولت راستگویان تذکر میدادند ولی کو گوش شنوا!!!به عنوان نمونه مونیز و جان کری در یادداشتی مشترك در واشنگتن پست نوشتند:«رئیس‌جمهور اوباما به صراحت گفته ایران به بمب هسته‌ای دست نخواهد یافت. نه تحریم و نه اقدام نظامی نمی‌تواند این نتیجه را تضمین کند. راه حل در توافق جامع دیپلماتیکی است که در وین به دست آمد.»کری و مونیز پشت کردن به این توافق را برای آمریکا، «اشتباهی تاریخی» توصیف کرده و نوشته‌اند: «[در این صورت]، ما از شریکانمان جدا شده و شاهد فروپاشی نظام تحریم‌هابوده و به ایران توانایی نامحدود برای پیشبرد برنامه هسته‌ای این کشور میدهیم».
نظر لاریجانی در مورد بررسی اشکالات توافق
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
نظر لاریجانی در مورد بررسی اشکالات توافق نامه:خبرگزاری نشان آنلاین:«علی لاریجانی در آیین معارفه استاندار قم در تالار معصومیه استانداری قم افزود: اگر بخواهیم دنبال اشکالات توافق هسته ای بگردیم و آن ها را برجسته کنیم منشاء اختلاف است و نفعی عاید کشور نمی شود و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب به درستی در نماز عید فطر فرمودند مساله هسته ای نباید مایه دو دستگی در کشور شود...مام دقت نظرها در چارچوب مذاکرات باید در گذشته صورت می گرفت و حال اگر اشکالاتی وجود دارد باید دست مایه ای شود که در مقام اجرا آن ها را حل کنیم نه این که اشکالات را مایه اختلاف کنیم.» آیا با این اظهار نظر منفعلانه مجلس می تواند به وظیفه خود به گونه ای عمل کندکه به فرمایش رهبری گردنش در مقابل خدا افراشته باشد؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار