به گزارش گروه اقتصادی «خبرگزاری دانشجو»؛ در این برنامه با حضور عظیم فضلی پور به آسیب شناسی فضای تبلیغات گسترده کالاها و برندهای خارجی در فضای عمومی شهرها و رسانه ها، میزان تاثیر فرهنگی تبلیغات پر حجم کالاها و برندهای خارجی بر رفتار مصرف کنندگان و الگوی خرید مردم پرداخته خواهد شد.
همچنین با بررسی وظایف هر یک از دستگاه های فرهنگی از جمله شورای فرهنگ عمومی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت ارشاد، شهرداری ها و... میزان اجرایی شدن قوانین مرتبط با تسهیل تبلیغ کالاها و برندهای داخلی و محدودیت های تبلیغ کالاهای خارجی در کشور پیگیری می شود.
عظیم فضلی پور دارای دکترای مدیریت استراتژیک برند از دانشگاه یو اس سی آمریکا و عضو کمیته ملی برند ایران هستند و تاکنون چندین جلد کتاب در حوزه تأثیرات برند و تبلیغات به رشته تحریر درآورده اند.
در این برنامه از بینندگان پرسیده شده است: حجم تبلیغات کدام دسته از کالاها و برندهای زیر در کشور بیشتر به چشم می آید؟ 1) کالاها وبرندهای ایرانی 2) کالاها و برندهای خارجی که می توان از هم اکنون با ارسال گزینه مورد نظر به شماره 300001435 در این نظرسنجی شرکت کرد.
برنامه ثریا با شعار «دیدبانی برای پیشرفت ایران» چهارشنبه ها ساعت 19:30 از شبکه 1 سیما پخش میشود.